vineri, 29 aprilie 2022

EPITAF HOTCHIAN, ediție revizuită 27.02.2022



Cât pe lume am trăit,
Marian Hotca m-am numit
Șî-n Hiriz-am locuit
Șî în lume cât am stat
Am tăt scris ș-am învățat,
Am făcut șî facultăț(i)
Și bani am făcut bugăț(i)
C-am vândut pân țară cărț(i).
În viață mi-o plăcut mie
C-am făcut din sută, mie!
Am făcut și masterate,
S-am bugăte atestate
Ș-am mâncat la boronețe
Să am mândră bătrânețe.
Cu nime nu m-am sfădit,
N-am bătut, n-am suduit,
Cu tăți m-am împăciuit.
Când mi-o fo-n viață mai drag,
Mi-o bătut moartea în prag,
Apoi lumea mi-o lăsai
La vârsta de (atâția) ai.
Numa un mniez de mai trăiam
Încă un dosar făceam
Șî sânziană ajungeam!
Cei care treceți pe-aici
Rogu-vă, nu mă treziți,
Că de mă scol înapoi,
Complectez anexa doi!
Ș-oi duce-o-n inspectorat
Ca să le-o-mblătesc de cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu