vineri, 29 aprilie 2022

REPORTAJ SENTIMENTAL

( ”Aoleu ce ploaie vine de la Cluj" )
Joi 28.04. 2022, orele 17.00 la Casa Armatei din Cluj-Napoca, după doi ani și jumătate, Cenaclul ”Artur Silvestri” al Ligii Scriitorilor Români și-a deschis larg porțile pentru a doua oară ! Vreme capricioasă, ploi și vânt în rafale, nori cenușii, amenințători ce semănau cu norii de război din vecina Ucraina!
Am numărat 22 de participanți. Poate că dacă vremea ar fi fost însorită, numărul se dubla! Bucurie am avut șă dau de Vasile Bele și de Gelu Dragoș aici, veniți din Maramureș!
Scriitorul Iulian Patca a făcut cadou la toți cenacliștii, recentul volum ”ARMONII DE ABSENȚĂ”. AM FĂCUT SCHIMBURI DE VOLUME ÎNTRE NOI. Mulțumiri Iulian Patca, Dragoș Gelu și Vasile Bele!
Președintele L.S.R. Al. Florin Țene mi-a făcut o surpriză plăcută când mi-a dat
DIPLOMA VIRTUTEA LITERARĂ
"PENTRU PRODIGIOASA ACTIVITATE DESFĂȘURATĂ ÎN DOMENIUL CREAȚIEI SPIRITUALE".
Doamna prof. Voichița Pălăceanu Vereș mi-a prezentat volumul ”CADENȚE TÂRZII”( POEME ȘI PARODII COVIDIENE )
VOLUMUL A FOST PREMIAT LA FESTIVALUL DE UMOR de la Vișeu de Sus- 2022. Am citit și eu o parodie din volumul meu!
Pe tot parcursul ședinței de cenaclu, atmosfera a fost superbă ! Mai mulți confrați și-au prezentat volumele și au citit poezii strălucite din volumele lor. Doamna Voichița și Domnul Al. Florin Țene au dezbătut teme legate de viața interioară a cenaclului și a L.S.R.
ULTIMUL PUNCT L A ORDINEI DE ZI A FOST O MICĂ AGAPĂ PRIN CARE AM UDAT DIPLOMA!
CUM SE ZICE CĂ O IMAGINE FACE CÂT O MIE DE CUVINTE!
VĂ LAS CU IMAGINILE PRIETENULUI, SCULPTOR ȘI FOTOGRAF, SIMION LEGIAN.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu