vineri, 26 mai 2023

𝔼𝕌 𝕊𝕌ℕ𝕋 ℙℝ𝕆𝔽𝔼𝕊𝕆ℝ!

 


Aș fi putut să fiu florar.
Iubesc florile și le-aș fi îngrijit cu drag,
Ca să dăruiesc lumii frumusețe, parfum și culori.
fi putut să fiu brutar.
Din cele mai curate boabe de grâu
Aș fi plămădit cele mai bune pâini
Și le-aș fi oferit cu multă bucurie.
Medic aș fi putut deveni,
Apărând cu devotament comoara cea mai de preț a oamenilor- sănătatea.
Și pictor aș fi putut ajunge.
Chiar dacă nu aș fi pictat cele mai frumoase tablouri,
Aș fi bucurat multe priviri cu picturile mele.
Scriitor aș fi putut să fiu.
Știu sigur că măcar una dintre cărțile mele ar fi ajuns bestseller.
Actor aș fi putut ajunge
Și m-aș fi străduit să joc cu pasiune roluri memorabile.
Aș fi putut să devin aviator,
Ca să conduc oamenii, cu îndemânare, dincolo de nori
Și să-i ajut să privească de sus pământul și marea...
Dar am ales să fiu Profesor,
Ca să îngrijesc cele mai frumoase flori,
Să plămădesc cele mai istețe minți
Și să le cresc în trupuri sănătoase,
Să pictez pânza celor mai curate suflete,
Să scriu în sala de clasă cele mai minunate povești,
Jucând cu măiestrie un rol deosebit,
Să conduc copiii sus, cât mai sus,
Ca să-și aleagă o stea, doar a lor...
Eu sunt profesor!
Așa am dăruit lumii: florari, brutari, medici, pictori, scriitori, actori, aviatori...
Așa am adus oamenilor: frumusețe, bogăție, speranță, iubire, libertate, educație…

Autor: Aurelia Panait

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu