duminică, 31 decembrie 2023

Rugăciunea lui Emil Cioran la trecerea dintre ani


"Doamne Dumnezeule, Îți dăruiesc această seară dintre ani. Te rog ia cu Tine problemele, grijile și neliniștile mele din anul care a trecut. Îți încredințez Ție anul ce vine. Ajută-mă să iert lucrurile care mi-au provocat durere și care m-ar ține legat. Ajută-mă să o iau de la capăt acolo unde este nevoie.

Te rog, binecuvântează-mi drumul și luminează-mi mintea. Te rog binecuvântează fiecare persoană și situație pe care o voi întâlni. Fă-mă omul care ai dori să fiu, ca să fac ceea ce ai dori Tu să fac.
Te rog intră în inima mea și îndepărtează toată disperarea, mânia, frica și durerea. Înnoiește-mi sufletul și eliberează-mi spiritul. Ție îți mulțumesc Doamne pentru iubire și lumina Amin!"

La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu