miercuri, 29 mai 2024

Pensionul generalului Coldea

Pe acest general SRI, Dumitru Dumbravă, nu l-am întâlnit niciodată, nu-l cunosc. Cu Florian Coldea am stat de vorbă de un număr de ori. Mi s-a părut un tip rațional și dedicat meseriei sale, lucrul cu informațiile. Când a ieșit la iveală că ditamai șeful SRI petrecuse concedii prin insule exotice de lux împreună cu pestilențialul infractor Sebastian Ghiță, am fost destul de surprins. L-am întrebat cum a putut să facă așa ceva. Răspunsul: „Ce vreți, domnule Popescu, nu obții informații de valoare având de-a face numai cu fete de pension!...”. De atunci, n-am mai schimbat vreun cuvânt cu domnul Coldea.

Justiția, în care generalul  Coldea tocmai și-a declarat încrederea, va hotărî dacă și în ce măsură e vinovat în dosarul de trafic de influență în care este cercetat de DNA – nu bătrâna șulfă Traian  Băsescu, care încearcă acum să se scuture de cel pe care l-a numit peste noapte în fruntea SRI. Deocamdată, în ce a apărut în media, nu observ nicio dovadă a culpabilității sale față de lege. Moralmente însă, faptul că și-a plătit o sumă considerabilă pentru cauțiune, nu mi se pare în regulă. Un fost general SRI n-ar trebui să pună banii între el și Justiție – asta o poate face un om de afaceri oarecare. Și mi-am amintit și zicerea despre „băiatul de pension” Sebastian  Ghiță, care a scăpat de pension fugind din țară chiar din sânul unei chermeze SRI. Așa că, un lucru pot să-l spun cu certitudine: domnului Coldea îi place să danseze pe pânza de păianjen dintre hoți și vardiști.

 

Autor: Cristian Tudor Popescu

Sursa: Republica



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu