sâmbătă, 9 octombrie 2021

Mersul lucrurilor, ca să nu vă iluzionați!


”Ce înseamnă statul român pentru mine și familia mea...

Sunt bolnav, de câteva zile. Atât eu cât și soția mea. Ca orice gripă, se manifestă conform caracteristicilor sale descrise de etiologia medicală. Adică am rinoree, amețeli, dureri de cap, de oase și pentru că sunt înfundate căile respiratorii nu am gust, nu am miros. La debutul ei, chiar am frisonat, alternând episoadele de ”frig și tremurici” cu acelea în care simțeam că sunt un vulcan activ. Urechi înfundate...
Au trecut cinci zile de la debutul gripei și acum suntem mult mai bine. Suntem spre vindecare. Ca persoane responsabile, în prima zi când am simțit că ceva nu este în regulă, am sunat la 112 și am cerut să vină salvarea să ne testeze. Adică în urmă cu cinci zile. La 112 ne-a solicitat toate datele personale, pe care le-am furnizat. Am spus că suntem doi adulți și doi minori într-o locație, și în altă locație este bunica noastră care are aceleași simtome, și are 76 de ani... Adresele sunt la aproximativ 300 de metri distanță una față de cealaltă.
Ce înseamnă statul român pentru mine și familia mea?! Înseamnă că au trecut cinci zile de la apelul la 112 și chiar dacă ni s-a spus să așteptăm că vine salvarea, nici măcar nu ne-a contactat cineva. Înseamnă că în urmă cu patru zile, ne-am urcat în mașină și am mers la spital unde ne-am testat. Eu cu soția suntem pozitivi cu denumirea asta pe seama căreia este isteria mondială și prilejul afacerilor veroase. Copiii sunt ”negativi”, adică n-au nicio treabă!
Ce înseamnă statul român pentru mine și familia mea?! Înseamnă că n-a fost în stare nici măcar o testare să-mi acorde, am plătit-o pentru fiecare membru al familiei. Medicamentația mi-am plătit-o de asemenea! Acum sunt spre vindecare pe puterile și priceperea soției mele care se ocupă cu ”sănătatea” într-un spital. Gripa am luat-o de la ea, care la rându-i a luat-o de la o colegă ”găurită cu ambele diuze” și care avea impresia că ea nu poate să răspândească rahatul. Acea colegă spunea că așa i-a transmis statul român: ”că ea este imunizată, că nu poate să transmită și conform legii chiar dacă este pozitivă, poate să meargă la serviciu”! Și că ea chiar ar putea să vină la muncă în continuare!!! Noroc că soția mea nu i-a mai fost ”colegă”, și în acea clipă i-a fost șefă și a determinat-o să stea dracului acasă! Acest ”val patru” este ”valul imunizaților artificial, prin îngăurire” , și medicii cu coloană vertebrală știu asta!
Ce înseamnă statul român pentru mine și familia mea?! Înseamnă un criminal care mă jefuiește sistematic și când nu mai are ce tâlhări, încearcă să mă omoare! Când spun statul român , mă refer la nenorocitele de autorități reprezentate de JohAnus.
Săptămâna viitoare se va vota în parlament ”certificarahatul verde”. Și parlamentarii fac parte din ”statul român”! Cei care vor admite și vor vota porcăria, este bine să fie ținuți minte, și pe viitor să raspundă penal și material pentru genocidul promovat! Și dacă tot este atât de clar și de sigur, în opinia lor, că îngăurirea oprește gripa, atunci oamenii să nu mai fie puși să semneze că-și asumă răspunderea pentru efectele adverse provocate! Statul român să răspundă pentru fiecare victimă în parte și nu numai, rezultată în urma găuririi, ci și pentru fiecare om care se îmbolnăvește pentru că intră în contact cu răspândacii ”imunizați artificial”... Pentru fiecare victimă lipsită de asistență medicală, care necesită intervenția urgentă, ca urmare a altor boli sau necesități medicale...
Ce înseamnă pentru mine și familia mea statul român?! Înseamnă rezultatul unui apel la 112...
P.S. Și sunt și diabetic...
Cu mâna pe suflet vă spun că mă rog la Dumnezeu să vindece persoanele care sunt singure, lipsite de ajutor sau posibilități materiale pentru ași salva viața, și care fac atacuri de panică din pricina răspândacilor de apocalipsă! Pentru că la un organism slăbit de gripă, atacul psihotic poate pune capac...
Imaginați-vă o persoană vârstnică, singură în casă...

Autor: Horațiu RĂDULESCU






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu