sâmbătă, 25 mai 2019

Poesis - Gelu Dragoş



                                                            Gânduri suave şi dulci

                                                              un Om de Zăpadă
                                                              în vipia verii
                                                              cine ar putea plămădi 
                                                              numai eu iubito
                                                              doar eu
                                                              când încurc anotimpurile
                                                              cu sau fără voie
                                                              mi-e un dor fără margini
                                                              de Tine
                                                              mi-e un dor dureros
                                                             de cărările fără capăt
                                                             care duc spre sufletul tău –
                                                            cel mai încurcat labirint
                                                            mi-e un dor înspre inima ta -
                                                            uşoară uneori ca un fulg
                                                                                     de argint...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu