În anul 2019, la nivelul Comisariatului Județean
pentru Protecția Consumatorilor Maramureș s-au întregistrat 1992 de reclamații
privind toată gama de servicii.
”Am avut reclamații inclusiv la apă, telefonie,
internet, contracte financiare, elctricitate și alte prestări de servicii ale
operatorilor economici, Am avut reclamații și pe produsele alimentare.
Consumatorii fac reclamații la tot ceea ce cred dânșii că îi afectează. Nu am
fost ocoliți deloc în anul 2019, eu zic că ponderea pe care o avem, în
Maramureș e de 80-100 de reclamații pe lună”, spune Dacian Manoliu, șef
Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Maramureș.
Atât comsumatorii, cât și operatorii economici pot
apela la inspectorii Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor
Maramureș, atât pentru a depune o reclamație, cât și pentru a solicita
consiliere.
”Putem să spunem că cetățenii au început să
înțeleagă anumite aspecte legate de legislație, lumea evoluează, iar noi
încercăm să-i facem să înțeleagă că atât operatorii cât și consumatorii pot
apela la noi pentru a le oferi toată consilierea necesară în materie de cadru
legislativ”, spune Dacian Manoliu.
Reclamațiile fac referire atât la produsele din
magazinele de profil, cât şi la cele cumpărate online. Dacian Manoliu spune că
la nivel de Maramureș, în proporție de 80%, reclamațiile sunt întemeiate și au
fosr rezolvate.
MaraMedia
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu