luni, 27 ianuarie 2020

Aproximativ 100 de reclamaţii e media lunară a reclamaţiilor înregistrate la CJPC Maramureş



 Aproximativ 100 de reclamaţii e media lunară a reclamaţiilor înregistrate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Maramureş. Cele mai multe nemulţumiri ale maramureşenilor vizează aspecte legate de serviciile de telefonie, dar şi calitatea necorespunzătoare a telefoanelor şi a aparaturii electronice.
În anul 2019, la nivelul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Maramureș s-au întregistrat 1992 de reclamații privind toată gama de servicii.
”Am avut reclamații inclusiv la apă, telefonie, internet, contracte financiare, elctricitate și alte prestări de servicii ale operatorilor economici, Am avut reclamații și pe produsele alimentare. Consumatorii fac reclamații la tot ceea ce cred dânșii că îi afectează. Nu am fost ocoliți deloc în anul 2019, eu zic că ponderea pe care o avem, în Maramureș e de 80-100 de reclamații pe lună”, spune Dacian Manoliu, șef Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Maramureș.
Atât comsumatorii, cât și operatorii economici pot apela la inspectorii Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Maramureș, atât pentru a depune o reclamație, cât și pentru a solicita consiliere.
”Putem să spunem că cetățenii au început să înțeleagă anumite aspecte legate de legislație, lumea evoluează, iar noi încercăm să-i facem să înțeleagă că atât operatorii cât și consumatorii pot apela la noi pentru a le oferi toată consilierea necesară în materie de cadru legislativ”, spune Dacian Manoliu.
Reclamațiile fac referire atât la produsele din magazinele de profil, cât şi la cele cumpărate online. Dacian Manoliu spune că la nivel de Maramureș, în proporție de 80%, reclamațiile sunt întemeiate și au fosr rezolvate.
                                                                                        MaraMedia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu