sâmbătă, 18 aprilie 2020

Poesis - Anca GOJA



Îmi omor sentimentele unul câte unul

am mâinile pătate de sânge
îmi omor sentimentele unul câte unul
le tai gâturile cu lacrimi în ochi
precum o mamă îşi ucide pruncii
în mod normal sunt o femeie de treabă
cred că virusul acesta ne afectează
în cele mai bizare moduri
vieţile noastre au fost modificate genetic
au fost transformate în lungi aşteptări disperate
plictiseala a ciobit iubirile fragile
numai eu nu mă plictisesc mi-am găsit un nou hobby
cultiv cu nerăbdare planta pietroasă
din care îmi va creşte coaja sufletului
coconul care îl va feri de dezintegrare
răceala ta e o armă albă pentru sufletul neprotejat
am ajuns să nu ne mai recunoaştem
ne ascundem trăirile ca şi cum ar fi ceva ruşinos
ca şi cum am purta măştile chirurgicale direct pe suflet
despărţire fără reproşuri fără crize fără înjurături
dragostea noastră nu a spus niciodată „pentru totdeauna”
noi doi ne-am ferit mereu de minciuni frumoase chiar dacă
nu am spus lucrurilor pe nume până la capăt
noi doi ne-am mărturisit mai multe privindu-ne în ochi
decât rostind cuvinte
vorbele pot fi înşelătoare
dar ochii sunt chiar inima expusă la vitrinele orbitelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu