joi, 9 aprilie 2020

[Timpul_adevarului] CINA DOMNULUI

7 April 2020  at 21:00 

(Ioan 6:54) Cine mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.
(Ioan 6:56) Cine mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu rămâne în Mine, şi Eu rămân în el


CINA DOMNULUI ??!

Avand in vedere ca in luna aceasta-Aprilie 2020- Crestinii sarbatoresc Invierea Domnului Isus Hristos,sarbatoare care din cauza COVID-19 v-a fi tinuta in conditii diferite fata de cele de pana acum,din declaratiile si opiniile prezentate de diferite grupari religioase se desprind urmatoarele;
1- Patriarhia Ortodoxa Romana , NU a dat un comunicat unitar in acest sens,lasand la latitudinea fiecarei Eparhii sa hotarasca modalitatea Impartasaniei cu trupul si sangele Domnului Isus.
CERT este ca Cina(Impartasania) V-A AVEA LOC..
2- Cultele Neoprotestante Baptist,Penticostal au emis fiecare Comunicatul prin care CINA NU V-A AVEA LOC in aceasta luna-motivand cu Cuvantul Lui Dumnezeu..
3-Intreband un pastor neoprotestant ,daca se v-a da Cina in aceasata luna. mi-a raspuns ca;"" Dumnezeu a OPRIT luarea Cinei in aceasta luna"' ????
4- Alti pastori din Adunarile-INDEPENDENTE- ce NU apartin NICI unei grupari religioase- AU DAT CINA si O VOR DA ONLINE.- motivand cu Cuvantul Lui Dumnezeu
5- Personal am pus urmatoarea intrebare- la prezentarea unui Comunicat-
CE si CINE PIERDE DACA CINA SE IA IN FAMILIE ONLINE??
Raspunsul a fost..POCAINTA..!!!!! care a generat numeroase discutii contradictorii.
6-Cuvantul Lui Dumnezeu,ne arata ca..DACA NU LUAM CINA, NU AVEM VIATA(spirituala) IN NOI.
Fata de cele de mai sus:
a-,se desprinde concluzia ca fiecare grupare religioasa INTERPRETEAZA BIBLIA conform credintei pe care o are,;
b- Impreuna cu membrii de familia apropiati am decis sa ne IMPARTASIM CU TRUPUL SI SANGELE DOMNULUI ISUS-bazat pe Cuvantul Domnului si Expierentei personale avuta cu Dumnezeu- care spune;
1-(Ioan 6; 53)"" Isus le-a zis: „Adevărat, adevărat vă spun că, dacă nu mâncaţi trupul Fiului omului şi dacă nu beţi sângele Lui, n-aveţi viaţa în voi înşivă ""
2-(1 Corinteni 11:26)"" Pentru că, ori de câte ori mâncaţi din pâinea aceasta şi beţi din paharul acesta, vestiţi moartea Domnului, până va veni El""
3-(Fap. Ap. 5:29)"" Petru şi apostolii ceilalţi, drept răspuns, i-au zis: „Trebuie să ascultăm mai mult de Dumnezeu decât de oameni!""
4-(1 Corinteni 11:28)"" Fiecare să se cerceteze, dar, pe sine însuşi, şi aşa să mănânce din pâinea aceasta şi să bea din paharul acesta""
5--(Exod 12;3,11)""În ziua a zecea a acestei luni, fiecare om să ia un miel de fiecare familie, un miel de fiecare casă.""
""Când îl veţi mânca, să aveţi mijlocul încins, încălţămintea în picioare şi toiagul în mână; şi să-l mâncaţi în grabă; căci este paştile Domnului""
6-(Coloseni 3:17,23)"" Şi orice faceţi, cu cuvântul sau cu fapta, să faceţi totul în Numele Domnului Isus şi mulţumiţi, prin El, lui Dumnezeu Tatăl.
"" Orice faceţi să faceţi din toată inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni,""
7-(Deut 30:19)"" Iau azi cerul şi pământul martori împotriva voastră că ţi-am pus înainte viaţa şi moartea, binecuvântarea şi blestemul. Alege viaţa, ca să trăieşti, tu şi sămânţa ta""
MY GOD BLESS ROMANIA&ROMANIAN PEOPLE.AMEN!

Dragomir OLTEAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu