joi, 13 mai 2021

EPIGRAME...VIRUSATE

 CRIZA


Cu criza-aceasta mondială

La care nu pot s-arăt dinţii,

Spre Dumnezeu, fără sfială,

Normal că mă mănâncă sfinţii!

 

SETE DE VIAŢĂ

O, mai ninge, n-o mai ninge,

Vinul, ţuica s-or mai bea,

Pandemia nu mă-nvinge,

Cât pe cer am steaua mea!

 

CU GÂNDUL LA MÂINE

Trăim într-o libertate

Ce nu duce nicăieri,

Pandemiei, după fapte,

Îi suntem...prizonieri!

 

CU MASCĂ

Ce atâta tevatură?

Purtăm masca într-un glas:

Nu miroşi a băutură,

Nu vezi un obraz neras...

 

ŞTIRILE

Eu încerc să scriu de bine,

Dar pe cer sunt norii “Cirus”,

Ştiri de-acasă, ştiri străine:

Numai virus, virus, virus!

 

DU-TE-N PEŞTERI, VIRUSE!

În peşteri sunt lilieci,

De ce, oameni ai ales?

Aşa că, te rog să pleci,

Ca să pot şi eu să ies...

 

TESTE şi PROTESTE

De medici eşti ajutat

Şi eşti pus ca să faci teste,

Însă mulţi, deliberat,

Le transformă în...proteste!

 

 

PANDEMIA

Când se uită omenia,

Cu-atitudini primitive,

Cifrele cu pandemia

Sunt corecte sau fictive?!

 

LA CIMITIR

Subit, când a murit vecinul

De virus adus de străini,

Am refuzat să-mi fac vaccinul

Şi-acum din nou suntem vecini!

 

CORONAVIRUS

Boala asta se extinde,

Nu ştii cine are vină,

Ieşi afară, o poţi prinde,

-i umană, nu porcină...

 

SOARTA

Soarta ne rămâne gravă,

Pandemia e tot vie,

Nu ne trebuie otravă,

Ci mai repede...tămâie.

 

             CONSTANTIN MÎNDRUŢĂ

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu