duminică, 27 iunie 2021

GÂNDIRI PRIN CUVÂNT ȘI …POEZIE

 



Fericirea se naște din iubire-dar iubirea se naște

chiar din inima omului.

Vântul nu se vede, dar există.

O minciună poate să facă înconjurul lumii-în timp ce adevărul abia se încalță.

O minciună repetată suficient de des, devine adevăr.-Lenin

Dacă patria este mamă bună, atunci străinătatea  nu poate fi decât o mamă vitregă.

NORUL

1.Sunt un nor

Plutesc deasupra cerului

Liber și schimbător

Sunt doar un nor!

2. Din invizibil am venit

Sunt alb și nesfârșit

Plutesc pe cer senin

Până mâine iar vin!

3. N-am rădăcini în pământ

Numai atunci când cânt

Mă revărs spre tine

Pământ sfânt!

4. Iluzia-i una, viața-i alta

Totul se schimbă

De la o zi la alta

Cum ne duce soarta!

5. Roșu și negru-nori în soare

Ah! Mă doare

De eroii neamului

Pierduți în negura timpului!

6.Mă schimb în tigru și elefant

Cad ca iubirea din Înalt

Iubesc tot ce mă înconjoară

Vin ca o ploaie ușoară de primăvară!

AȘ FI VRUT…

1.      Aș fi vrut să fiu lumina

Să duc pe umeri zorile

Să fac din șoapte florile….

Și am fost…

2.Aș fi vrut să fiu un crin

Să-mi amintesc de Preacurata

Să mă găsească zorile

Și am fost…

3.Aș fi vrut să fiu o piatră

Să port cu mine Apusenii

Îndurerat ca Iancu

Și am fost…

4.Aș fi vrut să fiu iubire

Ca să văd

crinul,

piatra

și durerea

Și totuși eu

n-am fost,

n-am fost!


PROF. OLIMPIA MUREȘAN, L.S. R. FILIALA MARAMUREȘ, ULMENI IUNIE, 2021

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu