Liderul AUR, George Simion cere boicot Auchan: „Sunt alături de miile de români revoltați de inițiativa retailerului francez Auchan de a-i transforma, din clienți, în angajați neremunerați ai acestei corporații.
Auchan, ca și ceilalți retaileri veniți în România,
realizează profituri uriașe și în mare parte, externalizează acești bani către
țările lor. Când le-am criticat practicile, ni s-a replicat că punem în pericol
locurile de muncă pe care le-au creat. Acum, după ce au luat banii românilor,
iată că tocmai CORPORAȚIILE vor să elimine și locurile de muncă, prin
digitalizarea excesivă și înlocuirea angajaților prin proprii clienți.
Aceste practici trebuie să înceteze! Auchan, ca și
ceilalți retaileri, au profituri suficient de mari încât să-și permită să țină
angajații plătiți, în cele mai multe cazuri, cu salariul minim pe economie.
Explicația conform căreia casierii nu vor fi concediați și vor deveni
„consultați” este doar praf în ochi. O glumă. În realitate, dacă nu luăm
atitudine, în 2-3 ani mii de oameni își vor pierde locurile de muncă.
Totul este doar despre intenția unora de a-și spori
profiturile prin transformarea clienților români în angajați neremunerați ai
„investitorilor strategici”. Adică și cu banii luați și slugi!
De aceea, aceste atitudini trebuie sancționate și îi
invit pe toți românii să BOICOTEZE Auchan și magazinele unde sunt eliminați
angajații în favoarea „caselor self-service” sau unde se dorește așa ceva.
Să cumpărăm de la români și de la magazinele care
oferă locuri de muncă românilor. Să fim solidari cu frații noștri care vor avea
de suferit din cauza unor astfel de strategii distopice și patronatul străin să
știe că România nu e sat fără câini! Să ne apărăm libertatea și drepturile,
pentru că nimeni nu o va face în locul nostru”, scrie pe Facebook liderul AUR.
Punctul
de vedere trimis de Auchan:
Auchan modernizează linia caselor de marcat și oferă
clienților 100% din case deschise permanent;
· Datorită noului sistem de case, timpul petrecut la
casele de marcat se reduce considerabil;
· Meseria de casier evoluează spre cea de consilier
pentru clienți;
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare
a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și
construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți. Datorită noului
sistem de case, clienții beneficiază de un timp redus de așteptare la casele de
marcat, toate acestea fiind permanent deschise. De altfel, toți angajații din
zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier, noul
lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților.
Noua soluție de case propune o abordare flexibilă,
fiind formată din case self service potrivite atât pentru un număr redus de
produse, cât și pentru cumpărături mai voluminoase, fiind destinată pentru a
evita formarea de cozi și pentru a reduce timpul de aștepare la case. În
funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide self check-out
funcționează permanent în fiecare unitate. Casele rapide self check-out sunt
intuitive și ușor de utilizat, iar întregul proces de scanare a cumpărăturilor
poate fi realizat în mod individual de către client sau cu ajutorul
consilierilor de case, aceștia fiind permanent disponibili pentru a oferi
suportul necesar.
După scanarea produselor, clienții pot achita
cumpărăturile prin orice modalitate de plată: numerar, card bancar, bonuri de
masă digitalizate, etc. De asemenea, noul sistem de case permite scanarea
facilă și a cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, oferind membrilor numeroase
avantaje.
„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este
natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul
nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea
digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am
reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul
asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională
a acestora”, a declarat Gabriela Gealapu, Manager Național Case.
În prezent, 12 dintre magazinele Auchan
(hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din
București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu
noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate
unitățile rețelei.
„Evoluția numărului de case self check-out este
dovada dinamicii pieței și răspunsul nostru la exigențele de azi ale
clienților. Astfel, aceștia vor putea beneficia de un parcurs independent în
magazin, accesibil, rapid și simplu, de o soluție adaptată nevoilor lor, cu
acceptarea tuturor modalităților de plată și colegi care ajută în cazul în care
este nevoie de asistență pentru scanarea produselor. De asemenea, cu noile case
de marcat clienții vor avea acces cu ușurință și la beneficiile programului de
fidelitate MyCLUB Auchan, precum și la informații privind campaniile derulate
în magazine”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail
România.
Sursa:
NapocaNews
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu