vineri, 2 august 2024

RUSINE ! RUSINE ! RUSINE !


Ecaterina Szabo, pe parcursul carierei, a câștigat 28 de medalii, dintre care 15 de aur. Ea a mărtusit că a ajuns la Jocurile Olimpice de la Paris datorită prietenilor și copiilor săi, care i-au făcut cadou biletele:

”Locuiesc la Clermont Ferrand (Franța) și am încercat și încerc, pe propriile mele puteri, să particip la Jocuri. Fiindcă, o spun foarte deschis, am avut promisiuni din toate punctele de vedere, și de acasă, și din Franța și m-am trezit fără niciun bilet, fără nicio acreditare, fără nimic.
Deci la gimnastică am fost fiindcă o prietenă mi-a făcut o invitație și vreau să vă spun că mă duc la finala pe aparate datorită copiilor mei, care mi-au făcut cadou pentru cei 40 de ani ai mei de la Olimpiadă, două bilete pentru gimnastică. Este dureros!”, a spus aceasta pentru România Actualități.

Daniel GEORGESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu