luni, 28 ianuarie 2019

Caragiale a murit, dar povestea continuă

România a fost atinsă, în ultimul timp, de două epidemii : epidemia de pestă porcină ( africană) cu pagube teribile în populația cu patru picioare care scurmă pământul și epidemia de dihonie din sânul atât de fericitei – odinioară- comunități # REZIST, epidemie care a făcut ravagii în rândurile populației cu două picioare, cu tălpile lipite de Piața Victoriei și cu portavoci ca prelungiri specializate ale aparatului bucal. Boala s-a manifestat puternic și printre specimenele rasate, de televiziune, numite consultanți-analiști politici, cei care ne explicau nu demult că M**E PSD nu înseamnă nimic altceva decât GURA, PSD! slogan pe care i l-au și prins duduii Denise Rifai pe bustu-i generos, unde ecusonul arăta mai mult a invitație, decât a protest!

 EPISODUL 1- FISURA ȘI RUPEREA RELAȚIILOR DIPLOMATICE . Sandy Matei, telegramă publică deschisă despre Angi Șerban, pe pagina de FACEBOOK a lui Sandy, 3 ianuarie 2018 :
„…această vuvuzea a Oanei Dobre. Ea se numește Angi Șerban, cea care de câteva luni nu contenește să mă atace mișelește și pervers. Timpul o va dovedi și pe asta”.
EPISODUL 2- APARIȚIA ÎNDOIELII ÎN SUFLETELE CELE MAI PURE. Sandy Matei, fost „cur și izmană ” cu Mălin, către Mălin Bot, 23 iunie 2018, pe FACEBOOK:
„Mălin Bot , care este scopul tău de promovezi astfel de minciuni și denigrări în țară ?Cei care ați fost în PV ați văzut realitatea. Acel microfon este al libertății și democrației necenzurate, dacă se vorbește strict despre Statul de Drept. ( o-ho-ho! n.n.) Măline, că ți-ai bătut joc de toți cei din jurul tău, noi o știm și nu am făcut public, dar să te folosești de alții să ne lovească ca psd-ul și mocirla tv cu minciuni este DEGRADANT chiar și pt. un jurnalist….regret că am fost amicul tău și mă doare sufletul că ne-ai trădat atât de pervers de dragul imaginii și a banilor….ura mai trece, scârba NU”
EPISODUL 3 – DRAMA : LOVE STORY ÎN DEPLASARE, DE ZIUA UNGARIEI. Răzvan Codreanu, editor al paginii Rezistența Timișoara, despre fostul său amic de la # REZIST, Mălin Bot, pe 27 iunie 2018 , conform FLUX 24.ro:
Ți-am oferit acolo rol de editor pe pagină și te-am dat afară după ce ai început să te dai la fosta mea iubită, actuală în perioada respectivă, care are 21 de ani așa, ca fapt divers, și să încercați să îmi înscenați tot felul de lucruri și să o plimbi cu banii primiți de la sponsorii tăi prin Ungaria chiar de ziua Ungariei, în timp ce te plângeai că nu prea ai bani, că trebuie să mergi în Timișoara pe la ANAF și viața e grea”.
EPISODUL 4- ZĂNGĂNIT DE ARME ÎN BÂRLOGUL „ARMAZOANCEI”. Angi Șerban, o Mița Baston cum alta nu s-a mai văzut, despre Mălin Bot, 19 noiembrie 2018, pe FACEBOOK :
„E bolnav și rău intenționat. Eu nu știu ăia care donează pt. el. După peste 1 an de zile de nimic, tot mai crezi că faci vreo brânză dacă-i dai bani unei lepre? În loc să investească în proiecte care se întâmplă , investesc în mahalaua ăluia…O să o zic pe asta cu toate riscurile : Multă lume proastă. Să ții un vierme din ăsta pe picior mare și el să f**ă puștoaice pe banii tăi și să bage la maț, iar tu să crezi că schimbă pe dracu’ să-l ia e genul ăla de motiv pt. care-mi vine să-mi schimb cetățenia.”
EPISODUL 5- IMPERIUL CONTRAATACĂ. Mălin Bot, în aceeași zi, pe pagina lui , despre Angi Șerban:
„Am avut o discuție în care pur și simplu a început să înjure agresiv și să vorbească foarte obscen. Părea că a consumat ceva și o spun foarte serios, pentru că avea o vulgaritate anormală pentru o femeie, în primul rând. Mă dusesem la ea, civilizat, să o întreb de ce mă tot denigrează public și să îi spun că astfel produce dezbinare și face rău cauzei noastre. M-am ales cu înjurături și obscenități…Nu pot reproduce cuvintele, nu folosesc asemenea limbaj, dar Angi Șerban folosea expresii de o vulgaritate extremă. Nu am fugit, i-am spus că are un limbaj execrabil și atât.”
EPISODUL 6 – ÎN CONFLICT ESTE ATRAS, MIȘELEȘTE, COZMIN GUȘĂ , UN MARE ANALIST CARE DE LA PIN ( PARTIDUL INIȚIATIVA NAȚIONALĂ) ÎNCOACE A RĂMAS FĂRĂ DE „COLEDZI” …ȘI HODORONC-HODORONC…ȘI ZDRONCA-ZDRONCA.. ȘI CLOPOȚEII LINGA-LINGA…
Cozmin Gușă despre Mălin Bot, în ZIARUL DE IAȘI.ro, 24 ianuarie 2019:
„La noi, un ONG, o organizaţie anonimă…, ne-a contestat, pe de o parte. Pe de altă parte, genul de idioţi utili, cum ar fi Mălin Bot, care face de râs mişcarea civică din România prin prostiile împotriva unor persoane publice şi prin agramatismul său, dar şi prin violenţa verbală de care dă dovadă. Aşa s-a ajuns ca judecătorii, prin aceste evenimente publice de contestare sau de înfierare sau alte evenimente subterane, să nu dea drumul Partidului Realitatea… Această frică de mass-media a celor din sistem le generează astfel de reacţii. Ce e mare lucru ca o televiziune să-şi facă un partid?”
EPISODUL 7 –DRAGI TOVARĂȘI DE IDEALURI, AȘA NU SE MAI POATE! Mălin Bot, despre Cozmin Gușă 24 ianuarie 2019, pe FACEBOOK:
”Gușă zice că judecătorii nu îi înregistrează partidul bidon din cauza mea. Citesc și mă întreb ce fumează, totuși, Gușă. Citiți și voi, e halucinant. Mă mai și acuză că cică sunt agramat. Nu am priceput de unde a scos asa ceva, cum i-a trecut prin cap să zică asta? Eu zic că e disperat rău, dacă recurge la asemenea denigrări.”
EPILOG. Luminița Arhire, chiar azi, chiar aici:
Am văzut că Angi Șerban are 15.264 de urmăritori… Am fost uimită: păi, cum naiba? Și încă n-au prins-o?

Autor: Luminița Arhire
Sursa: Luminița Arhire Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu