sâmbătă, 18 ianuarie 2020

Poesis - Carmena Felicia Băinţan



D O R U R I 

Nimic nu ţi-am cerut , vreodată, ştii prea bine 
Doar gândurile lasă-mi să zboare către tine 
Privind din depărtare spre calea de lumină
 Mă-mpac încet cu viaţa-mi deşi mi-este străină. 
Când nopţile privesc o stea strălucitoare, 
Adânca mea iubire e prea tulburătoare 
Iar ochii mei privesc la umbra unui vis 
În depărtare gându-mi se crede-n paradis.
 Înmărmuresc şi ochii de-atâta întuneric 
Dar clipele aşteptării trăiesc un vis feeric 
Mai licăreşte luna pe ochiul unui geam
 Din înfrăţirea vorbei, nimic nu mai credeam.
 Se-nchid în mine doruri prea mult necunoscute 
În toamna ce-i târzie spui vrute şi nevrute 
De crezi că o iubire fiinţa pustieşte
 Să ştii iubirea-n suflet tot creşte, nu descreşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu