luni, 26 octombrie 2020

M-am bucurat...

 

Dragi prieteni m-am bucurat nespus de mult si am respirat usurat aflind ca domnii Liviu Plesoianu si Serban Nicolae au iesit din PSD. Am sperat ca li se vor alatura si alti membrii marcati ai acestui partid reusind sa formeze o noua formatiune politica ,dar se pare ca timpul a fost prea scurt pentru alegerile din 6 decembrie. In aceasta situatie am inteles ca cei doi vor candida pe listele PER iar eu asa cum am afirmat mai inainte am respirat usurat avind un motiv sa fiu prezent la votul pentru parlamentare ,lucruce nu s-a intimplat la cele locale. Oameni buni cu parere de rau trebuie sa recunosc ca entuziasmul meu a disparut foarte repede aflind ca cei de la PER Maramures au plasat in fruntea listelor pentru Camera Deputatilor si Senat doi traseisti politici si nu de oriunde ci de la cele duoa partide politice mari PNL si PSD domnii Bota si Angheluta. Imi pare rau pentru cei doi dar nu au demostrat nimic pentru tara si judet in anii multi si functiile detinute inPSD si PNL. Daca acolo nu ai reusit sa demostrezi si sa te impui,nu cred ca un partid mic de genul PER poate fi ridicat de astfel de personaje politice si cu atit mai mult nu poate obtine mandate parlamentare pentru acest partid. PER Maramures casi orice alta filiala judeteana daca doresc sa creasca trebuia sau trebuie daca nu e prea tirziu sa vina cu oameni noi,credibili ,seriosi profesionisti nu cu traseisti politici ce au demostrat 30 ani de ce au fost in stare. Sa stiti ca daca procedati astfel nu ve-ti ajuta cu nimic oamenii de buna credinta de genul celor ca Liviu Plesoianu si Nicolae Serban iar daca cei doi si altii ca vor ajunge sa conduca acest partid va asigur ca traseistii politici pe care voi acum ii promovati pe liste vor fi inlaturati in tipul cel mai scurt. Asa ca ar fi bine sa mai analizati o data lista pentru ca altfel ve-ti pierde si din actualii sustinatori nu mai vorbesc de posibili sustinatori sau simpatizanti.

Noroc Bun si sa auzim numai de bine!

Vasile LEȘ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu