Desfăşurarea
popularului concurs (GRATUIT) se va desfăşura pe data de 18 ianuarie la limba
şi literatura română şi în 25 ianuarie pentru matematică.
Grilele de raspunsuri pot fi imprimate alb-negru.
Pentru Clasa pregatitoare nu exista grila de raspunsuri!
Elevii vor rezolva cerintele si vor incercui raspunsurile corecte direct pe
fisa de concurs (subiect).
Pentru a evita
supraaglomerarea site-ului in zilele concursurilor, va rugam sa va pregatiti
din timp grilele de raspunsuri pentru elevii participanti!
Subiectele si baremele de corectare vor fi postate pe
site-ul www.concursurilecomper.ro, in
sectiunea Editia curenta -> Etapa I -> Subiecte si bareme de corectare
aferenta disciplinei de concurs, astfel:
ComPer-Limba si literatura romana: subiectele vor fi postate
in data de 17 ianuarie 2019, dupa ora 20:00
ComPer-Matematica: subiectele vor fi postate in data de 24
ianuarie 2019, dupa ora 20:00
Subiectele de concurs pot fi imprimate alb-negru!
Dupa concurs, elevilor claselor I-VIII li se va inmana
subiectul de concurs, pastrandu-li-se pentru corectare numai grilele de
raspunsuri.
Pentru a evita
supraaglomerarea site-ului, subiectele vor fi transmise si prin e-mail
mentorilor participanti care indeplinesc conditiile inscrierii.
In cazul in care primiti newsletter-ul nostru in folderul
Spam / Bulk, mutati-l in Inbox pentru a putea accesa link-urile (bifati Not Spam
sau selectati e-mail-ul si apasati butonul Move -> Inbox).
Subiectele nu se transmit la cererea pe Facebook sau prin
alte alte canale de comunicare!
La incheierea
concursului, mentorul preia grilele de concurs pentru raspunsuri / fisele
elevilor de la clasa pregatitoare si le depune la secretariatul scolii intr-un
plic sigilat pe care va inscrie clasa, disciplina de concurs si numele
mentorului.
Subiectele pot fi vizualizate si descarcate numai de catre
mentorii din scolile care au incheiat Contract de parteneriat cu Fundatia
pentru Stiinte si Arte Paralela 45. Subiectele vor deveni publice, prin afisare
pe site-ul concursului, la 3 zile dupa desfasurarea concursului.
Baremul de corectare (grila oarba) va fi postat pentru
descarcare pe site-ul www.concursurilecomper.ro (Editia curenta -> Etapa I
-> Subiecte si bareme de corectare)
Baremul poate fi vizualizat si descarcat numai de catre
mentori. Baremul devine public, prin afisare pe site-ul concursului, la 3 zile
dupa desfasurarea concursului.
Evaluarea raspunsurilor conform baremului de corectare se va
face incepand cu ziua de Luni dupa concurs, de catre o Comisie de Evaluare
formata din mentor, un coleg de catedra, directorul/directorul adjunct al
unitatii de invatamant si un reprezentant al parintilor desemnat de comitetul
de parinti (cu rol de supraveghere a procesului de evaluare).
Dupa fiecare concurs, in urma evaluarii, se va incheia la
nivelul fiecarei unitati de invatamant participante un singur Proces-verbal in
care vor fi specificate urmatoarele: concursul (Comper-Comunicare /
Comper-Matematica), numele mentorilor organizatori si numarul de fise evaluate
la fiecare clasa. Procesul-verbal va avea numar de inregistrare dat de
secretariatul scolii, va fi semnat de catre toti membrii comisiei de evaluare
si va contine stampila unitatii de invatamant. (descarca de aici model pentru:
Comper-Comunicare / Comper-Matematica)
Procesele verbale vor fi pastrate in scoli si vor fi puse la
dispozitia Organizatorului, la cerere.
Fiecare mentor trebuie sa introduca rezultatele elevilor
pana la 17 februarie 2019, data dupa care vor demara inscrierile pentru Etapa a
II-a.
Rezultatele elevilor se vor afisa pe site-ul concursului pe
masura introducerii rezultatelor de catre mentori.
Neintroducerea rezultatelor elevilor face imposibila
descarcarea diplomelor elevilor, precum si a adeverintelor si diplomelor de
participare la concurs pentru mentori si celelalte cadre didactice
organizatoare.
Dupa incheierea fiecarei etape de concurs mentorul va inmana
fiecarui elev participant subiectul de concurs si grila de raspunsuri, care vor
constitui parte a portofoliului elevului.
Va multumim si va dorim SUCCES!
ECHIPA COMPER
Nu ma ma pot abtine de la un comentariu, amuzant. Fiul meu, clasa a II-a , vine azi de la scoala. Il intreb, cum a fost la Comper? Bine, mami, dar am gresit ceva..era in legatura cu textul,imi spunea sa aleg din mai multe variante, ce s-ar potrivi la text ( Dumbrava Minunata). Spune el, ce inseamna, la pomul laudat sa nu te duci cu sacul? Imi storc creierii pret de 2 minute, si incerc sa-i explic, din putinele experiente a lui de viata in legatura cu subiectul, ce a putea insemna asta. Bine zice, eu asta am ales-o! Pai de ce? Mai era, spune el, varianta cu prietenul la nevoie se cunoaste, dar un caine si un om nu pot fi prieteni, asta presupune mai mult decat sa-i dai de mancare si sa-l ingrijesti. Eu am ales-o pe aia cu pomul, ca era vorba despre padure in povestea asta. M-am amzuat in sinea mea, recunosc, si am tras 2 invataminte impotante> multa atentie la ceea ce le comunicam copiilor si a 2-a, pentru a intelege subtilitatea unor proverbe si zicataori, iti trebuiesc cel putin vreo 15 de ani de existenta in Romania. Cu asa parinti ca noi, copiii nostri nu vor pricepe niciodata intelesuri subtile. Mi-am asumat, m-am amuzat , dar..mai departe de acest fapt..cum explic copilului de 8 ani, cu inclinatii spre mate, intelesul unor proverbe de a caror inteles este complet strain, pentru ca l-am ferit mereu de exeperiente de viata care sa-l poata face sa le inteleaga? Greseala mea..Salut initiativa echipei Comper..Chiar asa, copilul meu, habar nu are ce inseamna pomul laudat si prietenul la nevoie se cunoaste..pentru ca vremurile de azi dovedesc contariul.
RăspundețiȘtergereAre cineva subiectele de la competiția clasa 3,?
RăspundețiȘtergere