sâmbătă, 11 ianuarie 2020

NI SĂ-MI TRAG UNA!


Când am acasă un metru cub de cărți ziare reviste,și antologii în care am fost publicat cu nenumărate poezii (nu mă refer la cele 6 volume de poezii scrise de mine)Ba am mai rezervat încă un metru pătrat loc în locuinţa mea (cu chirie) în care am mai pus doar de anul acesta 2019,  8 sau 9 reviste din diferite zone ale ţării, în care am fost publicat plus că mi se tot cere pe mail să trimit versuri la diferite ziare si reviste în țară sau în străinătate,un anumit literat mi-a transmis fie în glumă sau în serios ca să nu mă bag în seamă cu el sau cu publicația sa!!!

Ha Ha HA! ! ! Păi ce se cunoaște ,vorba aceea ”Fie că arunci sau iei o găleată de apă în sau din Someș ,nu se cunoaște nimic ....Asta confirm și eu legat de spusele acelui literat care poate să stea liniştit că nu mă doare de publicaţiile sale nici în unul dintre nenumăratele pixuri cu care scriu zi de zi.


                                                        de Vasile Dan Marchis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu