vineri, 10 aprilie 2020

Trei poezii de Mihai EPLI


Îngerul ascuns în umbră

Mereu când soarele se culcă
Mai parșivă ca niciodată
În adâncul sufletul meu se uită
Ascuns sunt de toată lumea
Port în mine o spaimă ca lumea,
Mă feresc de ea că și-ai răspândit privirea
Asupra mea, în seara asta
Distrugând din mine toată liniștea

Singur în căutarea fericirii

Însingurat zâmbesc mereu
Căutând în lacrimi fericirea
Îmbrățișat de strălucirea ochilor tăi,
Mă nasc azi din noapte
Rătăcind printre stelele.
Iubito, în lipsa ta:
Nu mai întâlnesc lumina,
Devin la fel ca și Orfeu:
Uitându- mă într-o oglindă albastră
Creată iubito, din sufletul tău
Suspin și sufăr în primăvara măiastră
Așteptând în zadar iubirea

Călătorul melancolic

Printre stelele ce strălucesc
Te caut să îți spun cât de mult te iubesc
Supărată ești, fiindcă mă rătăcesc
Orbit de fumul sihastru, iubito, iar fumez
Niciodată nu te-am ascultat
Doar în ochii tăi căprui m-am uitat
Așteptând să îmbrățișez lumina
Născută din tine în noaptea asta







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu