Un român vizionează, în medie, peste trei ore pe zi conţinut
TV pe canale clasice – la televizor, respectiv până la 2,5 ore conţinut video
online, relevă studiul SES Astra România, intitulat „Raport privind consumul de
TV şi video 2019”, derulat de Mercury Research.
Conform rezultatelor cercetării, prezentate vineri într-o
conferinţă de presă, tinerii cu vârste între 18 şi 34 de ani petrec cu o oră
mai puţin timp la TV decât cei în vârstă (de peste 55 ani), respectiv 2,9 ore
faţă de 3,9 ore, în medie, în timpul săptămânii.
Raportul analizează şi obiceiurile de vizionare, inclusiv
televiziune şi online, servicii de streaming video, calitatea imaginii şi
conţinut. Astfel, în urma centralizării răspunsurilor, a reieşit faptul că
timpul de vizionare al programelor TV continuă să fie la un nivel ridicat: în
2019, în medie un român se uită la televizor timp de 3,3 ore în timpul
săptămânii, iar în week-end timpul petrecut în faţa televizorului creşte la 3,7
ore. În acelaşi context, televiziunea convenţională este liderul timpului de
vizionare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu