miercuri, 16 octombrie 2019

EPIGRAME



NEVASTĂ ÎNȚELEGĂTOARE
Pe bărbat l-a-ncărunțit
Cu limbajul ascuțit,
Dar promite că se schimbă
...După un transplant de limbă!

COMPLIMENTE RECIPROCE
După multă vreme fără să se vadă,
Două  cam trecute, se-ntâlnesc pe stradă:
--Câte-ar vrea s-arate tinere ca tine!
--Mulțumescu-ți dragă, nici tu n-arăți bine...

BUNICA-I TOT BUNICĂ
Zic către nepoțelul meu:
--Am obosit, sunt om și eu...
Mă corectează fără frică:
--Tu nu ești om, tu ești bunică!

DECLARAȚIE DUPĂ O ÎNCĂIERARE
De-njurat eu n-am habar,
Doar sunt om cuminte,
Îl pupai la un pahar,
De-i sări un dinte!...

FARMEC AMEȚITOR
Parfumată și frumoasă,
Îl dă gata pe un june,
Cu mărgele, arătoasă
...Pălincuța cea de prune.

BINEFACERILE INTERNETULUI
Spargi semințe-n casa ta,
Dai un ,,like,, intri-n rețea
Și nu mai ești singur cuc,
Ești în ceata lui ,,facebook,,!

ÎNTÂMPLARE-N AVION
Anonim în avion,
S-a crezut că e spion
Urmărind cum făcea saltul
Nevestica lui cu altul...

ANTIGRIPALĂ
Deși virusu-i rebel,
Nu mă tem deloc de el,
Mă dezinfectez fiindcă
...Fac gargară cu pălincă.


Autoare: GENȚIANA GROZA, CLUJ-NAPOCA, CENACLUL SATIRICON 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu