vineri, 10 ianuarie 2020

POESIS - IOAN ANDREICA


      Cuvinte pe zăpezi


Vino într-o zi
cu ninsoare
la ferestre
cu flori
de gheaţă
să prindem stele
căzând
în visul târziu
de duminică
să alergăm
sub ploaia de fulgi înstelaţi
să scriem cuvinte
pe zăpezi
aducându-ne aminte
de visări
vântul aspru să-ţi răvăşească părul
în braţe de iubire
să fiu iar întâiul
dinspre ieri
pe zăpezi răscolite
să mă mângâi
să te acoperi
de iubire
să mă prazi                  



 La naşterea  ta
                                                 
                                      Lui Eminescu

La nunta ta
n-am reuşit să vin
eram plecat într-o renaştere
ceva asemănător unei
vânători
după zimbri
în noaptea stingerii
din pădurea de argint
la o altă vânătoare
de îngeri
am lipsit
cina morţii ţi-au întins-o
amicii
pe nepregătite
tu învaţase-şi a muri
vreodată
vin la naşterea ta
pe zăpezi
cu îngerii mei.             



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu