joi, 28 mai 2020

Revenire


Taci te rog, îmi spune primăvara
Că vestea asta mare, se-ntinde-n toată ţara
Și dacă tu tot cânți, eu nu pot ca să spun
Să anunţ lumea toată, că vara e pe drum.
Curge de pe case toată umezeala
Și păsările cânta și nu mai doarme vara
Și numai ea învie și creşte din iubire
Căci florile revarsă o mare bucurie.
Au înghețat și ele, am înghețat și noi
Și păsările toate s-au prefăcut în sloi
Probabil că respiră și cântă doar în văi
Au înviat și ele și totu-i în văpăi.
Ooo, draga mea vară, de mult nu te-am văzut
Mi-a înghețat și dorul, atât am plâns de mult
Ai stat atâta vreme prea departe de noi
Dar eu nu am uitat razele tale moi.

POP DARIUS Colegiul Național “Mihai Eminescu” Baia Mare 
Clasa: XI D Profesor coordonator: Ramona Corina Fonai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu