luni, 25 mai 2020

Maramureşenii Bele Vasile, Danci Nelu, Pintea Daria Jessica şi Bozga I. Emil prezenţi în Antologia "condeieri de secol XXI- triumful timpului prin scris"


 "Dacă e luni, (început de săptămână!), e cu vești bune și foarte bune! Am primit de la Editura Olimpias, colet cu... (ghiciți?), REVISTA STARPRESS, coord. LIGYA DIACONESCU - numită, pentru efortul depus în promovarea limbii române - ,,DOAMNA LIMBII ROMÂNE". Așa cum foarte bine știți, fiecare număr al prestigioasei reviste, are o TEMĂ dată, și (cum este firesc!), un nume. Acest număr, cu toată modestia, foarte frumos îngrijit, foarte ,,bogat" din punct de vedere literar, (și când zic ,,bogat", am în vedere doar principiul calității), vorba unui prieten, (nu-i dau numele), cuprinde, ,,un metru cub" de literatură de bună calitate, cu poeți și scriitori autentici, valoroși și prețioși. Acest număr se numește ANTOLOGIA ,,CONDEIERI DE SECOL XXI. TRIUMFUL TIMPULUI PRIN SCRIS", STARPRESS 2020, apărut, repet, la Editura Olimpias, Galați. Sunt FERICIT, fericire pe care vreau să o împărtășesc și cu Dumneavoastră, cei care ne apreciați activitatea literară, ne dați ,,like-uri", ne încurajați și ne sustineți, în modesta noastră activitate literară. Aș vrea, pentru început, să punctez prezența (includerea) în revistă, la secțiunea DEBUT LITERAR, susținută cu adevărat de doamna Ligya DIACONESCU, a unei voci tinere, talentate - DARIA JESSICA PINTEA, din Ulmeni (MM) - pentru care am fost împuternicit să o felicit, în numele coordonatoarei Ligya Diaconescu să transmit felicitări și o asigur de susținere. Te felicit și în numele meu personal, dat și în numele coord. Revistei STRAPRESS, și îți doresc succes în viitor. Să ai încredere în tine, să crezi în ceea ce faci, să nu renunți la poezie... sunt sfaturi care le dau, văzând că ai talent, că iubești ceea ce înseamnă poezie. Cât îmi va sta în putință te voi susține, dacă ne vei cere sprijin. Felicitările nu se opresc aici. Alți maramureșeni, mai sunt incluși la loc de cinste, în această minunată revistă. Amintesc prezența în paginile acesteia, a poetului popular NELU DANCI - cu un grupaj de poezii populare, rădăcina poezie moderne. Avem și prezență din Diaspora, în acest context. Este vorba despre un grupaj de poeme valoroase, care aparțin lăpușeanului (din născare!), dar stabilit de mulți ani, în Spania, și-l amintesc pe EMIL I. BOZGA. Vă felicit dragii mei, și vă doresc succes în viitor! Oare, dacă mă scriu și pe mine, ,,cârcotașii", vor comenta? Să comenteze că nici că-mi pasă! Și eu sunt prin paginile revistei! Asta doar ca punct informativ! Mulțumim celor care cred în noi, cred în ceea ce facem. Să aveți grijă de voi... zi minunată! Mulțumim distinsă doamnă Ligya Diaconescu! Doamne ajută!".

Vasile Bele
Chiuzbaia, 25 mai 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu