miercuri, 27 mai 2020

Se expediază ANTOLOGIA DE POEZIE ȘI PROZĂ "OPREȘTE-MĂ, LA TINE, MARAMUREȘ! OPREȘTE-MĂ, IN TINE, ANOTIMP"!




,,ÎNCĂ UN VIS ÎMPLINIT = ARMONII CULTURALE!". La ce mă gândesc? Wow! Am sufletul încărcat de bucurie și vreau să o dărui și celorlalți prieteni! Am primit, e adevărat, după o lungă și anevoioasă așteptare, (dar să nu uităm condițiile în care a apărut - anul pandemiei 2020!), ANTOLOGIA DE POEZIE ȘI PROZĂ. OPREȘTE-MĂ, LA TINE, MARAMUREȘ! OPREȘTE-MĂ, IN TINE, ANOTIMP!, Editura Armonii Culturale, Adjud, 2020, ISBN 978-606-746-623-2, coord. prof. Gelu DRAGOȘ, poet popular Nelu DANCI și Vasile BELE, cu o prefață de carte semnată de prof. univ. dr. Carmen DĂRĂBUȘ, pag. 566... PRIMA NOASTRĂ ,,ISPRAVĂ” ANTOLOGICĂ!


Dragi prieteni, care ați avut încredere în noi, VĂ ADUCEM MULȚUMIRI, și vă asigurăm de respectul și aprecierea noastră. Vă mulțumesc din suflet pentru prietenia dintre noi, și pentru faptul că ați avut încredere în noi, necondiționată. Numărul de pagini - 566 - spune multe, dovedește multe și vă MULȚUMIM pentru încrederea acordată. Un mare și din suflet MULȚUMESC se îndreaptă spre prefațatorul acestei antologii - prof. univ. dr. CARMEN DĂRĂBUȘ! MULȚUMESC - editor de carte GEORGE STROIA - pentru concepția coperților! Mulțumesc ARMONII CULTURALE! În nume personal MULȚUMESC coordonatorilor acestei antologii, cu care am avut o colaborare de excepție cu adevărat, profesională! Mulțumesc - prof. GELU DRAGOȘ. Mulțumesc - poet popular NELU  DANCI! Mulțumesc celor 49 de poeți și 10 prozatori/eseiști care au achiesat acestui proiect, acestei idei. Faptul că am reușit, întâi mă face să rostesc o rugăciune de mulțumire Dreptului Dumnezeu. O voi face și în numele dumneavoastră!
Îți mulțumesc, Doamne, că ne-ai ajutat să ducem lucrarea literară la final. Îți mulțumesc, Doamne, că ai învrednicit ca lucrarea Ta literară să se întâmple și să aibă un sfârșit minunat, așa cum sunt toate lucrările Tale. Îți mulțumesc, Doamne, pentru gândul bun trimis, mie păcătosului, pentru ca lucrarea să aibă un sfârșit minunat! Iertare-ți cer pentru păcatele săvârșite! Iti mulțumesc, Doamne, și ne rugăm Ție, pentru continuarea sprijinului și ajutorului Tău în orice lucrare viitoare. Iartă-mi judecata și păcatul prin judecare! Ajută-ne, ca acestea toate să ajungă în mâna celor aleși să ne fie părtași întru binele literaturii. Știu că pe ici pe colo s-au mai strecurat greșeli, iertare, ne cerem celor împricinați și greșiți! Dacă va fi să mai fie lucrări, să le putem săvârși fără greșeli, crezând în Sfânta Treime, în CALEA, ADEVĂRUL ȘI VIAȚA. Amin!
Muncim, coordonatorii, să facem colete, și apoi să le trimitem spre Dumneavoastră! Deja au plecat 15 colete! Joi, 28 mai,  urmează altă tură ... cu prețuire!
                       
                        ******************************************************
Nici nu mai știu cum să finalizez toate acestea... dar mă bucur că am reușit... NIHIL SINE DEO! ...

Vasile BELE
Chiuzbaia, 26 mai 2020

Un comentariu: