marți, 27 iulie 2021

Poesis - Anca GOJA

 


dietă

relația cu tine e ca o dietă

nu-mi dau voie să-ți scriu decât după

un program bine stabilit

nu mai des decât o dată la trei zile

niciodată după 6 pm

în celelalte zile visez vitrinele cofetăriei

discuții interminabile aprinse

tu mă faci să plâng și

arareori de fericire

dacă tot ce e bun e ilegal imoral sau îngrașă

tu ești suma lucrurilor bune din

viața mea de căcat

reușesc cumva să ascund mirosul de lume

joc teatru satisfăcător

străinii îmi fac complimente

pari sigură pe tine îmi spun

doar tu mi-ai văzut tremurul cărnii degetele de piftie rece

ochii înecați în lacrimi ca în desenele japoneze

inima nudă până la penibil

doar pe tine te-am lăsat să

mă strivești cu vârful lucios al pantofului

ca pe o furnică prea insistentă

oricum unele vietăți nu folosesc la nimic altceva decât

să ne facă să ne dăm seama

cât de mari suntem noi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu