duminică, 22 august 2021

Adriana Stanciu: ”Nici în politică nu aveți calitate”...

 

"Mai scutiți-mă cu salarii diferențiate, că nu muncim, că nu avem calitate în învățământ. Nici în politică nu aveți calitate și totuși sunt plătiți regește din banii voștri. Nici medicii nu sunt perfecți și totuși nu vă deranjează salariile lor. Nici preoții nu sunt ușă de biserică dar nici salariile lor nu vă deranjează. Hai să vorbim și despre magistrați care vă amână procesele ani de zile, să vorbim și despre polițiști, despre jandarmi, să vorbim și de funcționarii din primării.

Cam ce salarii sunt acolo domnilor și doamnelor?

Salariile lor nu vă deranjează că nu sunt în funcție de competență ?

Salariile lor mărite nu vă deranjează ?

Dar pensiile nesimțite nu vă deranjează ?

Dar bonusurile, banii de hrană, operațiile plătite, taxe de pod, abonamente la săli de fitness, telefoane de serviciu, laptopuri, bani de haine ale unor categorii bugetare ”speciale” nu vă deranjează ?

Doar salariile profesorilor vă deranjează ?? Câte operații gratuite, laptopuri, telefoane, bani de haine primesc profesorii? Vă stau în gât voucherele lor ? Hai, serios! Toți primesc vouchere din sistemul bugetar dar vouă vă stau în gât fix acestea ale profesorilor.

Chiar nu vă este rușine ? ? !

Dar de când trebuie să îmi plătesc eu facturile cu vocația ? De când "vocația" răspunde la telefon când mă sună banca pentru rate? De când "vocația" îmi plătește mie operația în spital (aceea pentru care plătesc asigurări medicale, aceea pentru care îmi cer medicii bani, aceea pentru care nu vă deranjează salariile medicilor) ? ?

Dar de când aveți măi, voi, vocație la locul vostru de muncă ?

Dar când șeful vă spune că nu vă mărește salariul, îi răspundeți: "Lasă șefu, eu am vocație! Nu îmi mări salariul. Mă duc acasă pun puțină vocație în farfurie și poate mă satur".

Dar vouă chiar nu vă este rușine ?

Dar când spargeți granițele spre Grecia tot cu vocație plătiți ?

Câtă ipocrizie și nesimțire aveți în voi!

Dați salariile profesorilor !

Vocația să o țineți voi că mie nu îmi plătește facturile. Hai, pa!


 Profesor Adriana Stanciu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu