miercuri, 25 august 2021

ROMÂNIA – GRĂDINA MAICII DOMNULUI

 



(autor Vasile Bele)

 

România, Grădina Maicii Domnului …

anotimp de rouă, eternitate ...

zâmbet de soare ...

azi, m-am înveșnicit cu umbra unui zbor de ciocârlie ...

ești dreptate ... drumul curcubeului, în umbra vântului ...

mereu limpezime ...

 

eu muritor, tu nemuritoare ... zâmbet de floare,

rouă în vânt, eu doar pământ, fără tine asta sunt ...

plăcere și miere, eu tăcere, durere ...

sămânță de lacrimă, umbră de ie, ciocârlie

tu în de toate eu în tot ce-i moarte –

 

România – Grădina Maicii Domnului ...

foșnet de vie, îndestulare, apărare

eu doar mirare și urcare ...

tu ești viață ... am înveșmântat o clipă

cu umbră de rouă ...

 

România – eternă poezie călătoare în splendoare

eu un simplu om ce moare ...

tu nimic trecător

sămânță de nor ... frumos glas ... vals ... vals ...

România – rai ceresc,

Ești a mea! Te iubesc!


Chiuzbaia, 23 august 2021

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu