Într-o adevărată democrație, poporul votează nivelul executiv (președinte, guvern) și nivelul legislativ – Parlamentul (în unele țări sunt aleși prin vot și membrii de frunte ai corpului judecătoresc/juridic – procurorul general, judecătorii și procurorii de la Înalta Curte de Casație și Justiție), iar între primele două niveluri ale puterii democratice (executiv și legislativ), care trebuie/ar trebui să respecte cu sfințenie principiul separației puterilor în stat, acționează permanent mult necesarele mecanisme de verificare și echilibrare.
Poate că
nu-i inutil să se spună cât mai des că rolul președintelui, chiar într-o
struțo-cămilă precum România postdecembristă (republică semiprezidențială) nu
constituie nicidecum acela de-a încălca sistematic Constituția prin modul
sfidător în care apără păcătoasele interese ale camarilei sau ale formațiunii
politice din care provine (de pildă, până la constituirea actualei rotative
pesedisto-liberală, Klaus Werner Iohannis a luptat fără jenă împotriva tuturor
adversarilor politici ai orbanienilor și urmașilor lor, în special împotriva
pesediștilor, astfel contribuind în mod decisiv la divizarea și învrăjbirea
românilor), respectiv de-a promulga legile care-i convin și când nu mai are
încotro, de-a decora pe unii (de multe ori niște nevrednici), de-a galona pe
alții (cam la fel de nevrednici) sau de-a efectua dese și sterile deplasări în
străinătate (de pomină vor rămâne cele două vizite la Casa Albă ale Klausului
tuturor bunilor români, a se citi alogeni, vizite din care românii get-beget nu
s-au ales nici măcar cu șepcuța primită de „mutulică” de la Donald Trump, în
schimbul unor consistente avantaje economico-strategice pentru partea
americană), ci adevăratul rol al primului om în stat este acela de-a veghea
necontenit la armonia socială și, prin atribuțiile conferite de Legea
fundamentală, de-a pune umărul la prosperitatea reală a tuturor cetățenilor
(alegători și nealegători, amici sau adversari politico-ideologici, astfel
contribuind în mod concret la sporirea prestigiului țării sale în lume.
Mă rog,
în teorie cam așa stau lucrurile cu democrația cerută, ba chiar impusă statelor
(cică independente) de către „jandarmii” internaționali, în speță Uniunea
Europeană (UE) și Statele Unite. Dar este UE, acest conglomerat
politico-economic suprastatal, o structură cu adevărat democratică? Întrebarea
este bine-venită, îndeosebi dacă avem în vedere faptul că această lăbărțată
suprastructură se constituie în model (sic!) pentru Uniunea Africană și ASEAN
(Asociația țărilor din sud-estul Asiei, înființată pe 8 august 1967 de
Indonezia, Malaysia, Filipine, Thailanda și Singapore).
„Indiscutabil
că-i democratică”, vor spune toți cei care ori nu doresc, ori (încă) n-au avut
curiozitatea să-și arunce privirile atente dincolo de Parlamentul European,
fațada doldora de trântori și bani a Uniunii Europene, sau – în alți termeni –
ruda mai mătăhăloasă, mai bogată, mai arogantă și oleacă mai cretină a
parlamentelor naționale.
Din
cinci în cinci ani, în fiecare din cele 27 de națiuni membre se organizează
alegeri europarlamentare (numărul aleșilor se stabilește demonocratic în raport
cu populația fiecări țări, la care – după Brexit – se adaugă, repartizate la
fel de demonocratic, locurile ce înainte reveneau Marii Britanii), astfel că
mastodontul în cauză „înghite” 754 de aflători în treabă, mulți dintre aceștia
(îi am în vedere pe ai noștri, înalți ca brazii și cu mucii pe piept)
dovedindu-și deseori euronetrebnicia prin votul dat împotriva intereselor țării
ce-i plătește regește.
Atâta
doar că Parlamentul UE nu are dreptul să
elaboreze legi în mod independent, deoarece
nicio lege nu poate fi scrisă sau
elaborată fără aprobarea Comisiei UE, care – firește – este desemnată ca să
apere interesele corporatiste! Întrebuințez termenul „desemnare” pentru că
niciunul dintre cei peste 54.000 de comisari, în frunte cu președintele lor (cu
toții au lefuri peste 10.000 euro și șansa pensionării, fără nicio contribuție,
la vârsta la care, de regulă, pe meleagurile noastre se pensionează urmașii
milițienilor și ai securiștilor), nu sunt aleși prin vot democratic, ci sunt
numiți de reprezentanții direcți sau de interpușii politici (președinți,
cancelari, premieri) ai Cartelului.
Prin
urmare, Comisia Europeană emite directive (gen recomandările...obligatorii),
iar prin enorma sa armată de birocrați, guvernează potrivit intereselor
corporatiste, adică dictatorial, peste cei circa cinci sute de milioane de
locuitori ai Uniunii Europene!
Neîncrezătorilor
(și nu numai) le prezint în continuare o probă realmente năucitoare în acest
sens. În Tratatul de la Lisabona s-a
introdus Articolul 225 (Articolul Frunzei
de Smochin), clauză ce oferă Parlamentului posibilitatea (sic!) de „a
solicita Comisiei să facă o propunere”. Se subînțelege că aceasta poate să fie
de acord sau să refuze...Ei bine, singura țară din UE căreia i s-a permis (!)
în iunie 2008 să se exprime prin referendum asupra Tratatului, actul care stă
la baza constituirii Bruxelles UE, a fost Irlanda, ai cărei cetățeni reprezintă
mai puțin de 1% din totalul europenilor. Dar cum irlandezii resping făcătura
printr-un „NU” zdrobitor, acționarii
politici ai intereselor corporatiste înțeleg să răspundă în cel mai ordinar mod
posibil: ignoră primul referendum, apoi mituiesc guvernul irlandez cu bani
pompați de Cartel ca să organizeze un nou scrutin și, desigur, ca rezultatul
acestuia să fie „DA” (înclin să cred că frauda supervizată de cârmuitori a fost,
cel puțin atunci, la ea acasă).
Spuneam
mai sus că în spatele Parlamentului European este Comisia și că aceasta emite
directive. Da, dar tot ea execută directivele venite de la autoritatea supremă –
Cartelul petrolului și al medicamentelor. Vasăzică, nucleul de comandă (vizibil
și invizibil) al Uniunii Europene este format din trei straturi de autoritate
supraordonată: în față stă nevolnicul Parlament (cum spuneam, doar de fațadă), în
spatele Parlamentului tronează colosala birocrație a Comisiei Europene
(executivul și adevăratul corp legislativ al Uniunii), iar în spatele Comisiei
și deasupra tuturor stă cocoțat Cartelul petrolului și al medicamentelor.
Cine
face parte din acest atotputernic Cartel? În primul rând Grupul Rockefeller,
cel mai mare grup financiar de pe planetă, care, pretutindeni în lume,
controlează o mulțime de companii multinaționale (chimice, farmaceutice, petroliere) și care
se poate spune că exprimă interesele globaliste americane pe bază de petrol și
medicamente. Apoi Grupul germano-francez (nemții și francezii sunt, de departe,
cei mai mari exportatori de produse chimice și farmaceutice din Europa), grup
care la sfârșitul secolului al 19-lea a cuprins Bayer, Hoechst și Basf, iar mai
târziu detestabilul cartel I.G. Farben (ăsta a finanțat nazismul și războaiele
purtate de Hitler, totodată din banii lui și spre criminalul său profit s-a
înființat rețeaua lagărelor de exterminare).
Dar iată
încă trei argumente redutabile întru întărirea ideii că democrația UE este doar
de fațadă:
1)Arhitectul
cheie al Uniunii a fost Walter Hallstein, proeminentul nazist ajuns decan (în
1941) la Facultatea de Drept și Economie din Frankfurt, orașul în care se
lăfăia sediul cartelului I.G.Farben. Asta după ce în anul 1938, Hallstein „a
participat la negocierile oficiale dintre Germania nazistă și Italia fascistă,
cu scopul de a face din aceste ideologii agresive o platformă pentru Europa
viitoare”. În anul 1950, după ce i-a mințit pe aliați în legătură cu trecutul
său nazist, Walter Hallstein devine consilierul cancelarului vest-german Konrad
Adenauer, pentru ca la 25 martie 1957 să fie unul dintre cei 12 semnatari ai
Tratatului de la Roma, documentul fondator al UE, iar în 1958 să fie numit
primul președinte al Comisiei Europene, funcție pe care o va deține vreme de 10
ani.
2)Mâna
dreaptă a lui Hallstein a fost Carl Friedrich Ophuels, expert în patente (în
timpul nazismului el deținea funcția de expert conducător al Curții Patentelor
din Frankfurt).
3)Patentele
reprezintă uneltele cheie cu ajutorul cărora este controlată lumea.
Sighetu
Marmației, George PETROVAI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu