marți, 27 februarie 2024

Minciună în CV și atac sub centură împotriva ECREATOR

                                                                            de Ioan Romeo ROȘIIANU

rÎn data de 25 februarie 2024 am semnalat faptul – pe Facebook – că (a)numita Iulia – Florentina Paciurea a publicat, în antologia „Fior de argint” - recent apărută la Editura „Contraste culturale” din Giurgiu, coordinator Izabela Tănasă – un CV neconform cu realitatea.
Redau – mai jos - în întregime postarea făcută, am boldat și dat cu italic, ca să iasă în relief.
Oameni onești au înțeles despre ce e vorba și i-au recomandat și arătat calea corectă de remediere a poveștii, pentru a evita o mistificare a adevărului.
Că este o mistificare precizarea că i-ar fi apărut vreo carte, cândva, cumva, la Editura eCreator.
Am discutat cu ea și eu, i-am explicat că e corect ce solicit și… m-am trezit că încerca să mă intimideze spunându-mi că soțul ei lucrează la Parchet.


Apoi a completat, dar mai târziu, că la cel militar.
Firesc a contactat-o pe… coordonatoare!
Dar după ce a început să se victimizeze și să posteze tendențios împotriva mea pe aceeași rețea de socializare, de mai multe ori, pe mai multe grupuri de dialog și tematice.
Și mai și susținea că ea e victima!
Izabela Tănasă, agitate deja de Iulia Florentina Paciurea – că nu știu eu ce i-a spus și cum i-a prezentat starea de fapt - înainte să stea strâmb și să judece drept, a început și ea cu comentarii jignitoare la adresa mea, a demersului meu, încercând să minimalizeze Falsul, Minciuna, Neadevărul.
Stau mărturie scanările făcute!
Și vor fi prezentate ca atare!
Iulia Florentina Paciurea – există salvate discuțiile – mi-a scris clar că soțul ei de la Parchet „vorbește cu cine trebuie”, apoi mi-a arătat anumite scanări după acuze ce mi s-au adus în trecut.
Putea să mă întrebe, că-I spuneam eu, nu trebuia să caute!
E ok, dacă am făcut ceva, am plătit și nimeni n-are dreptul să mă arate cu degetul!
Acum ea este „infractoarea” și, în loc să caute calea amiabilă, și-a încordat mușchii și s-a victimizat în public.
Având ACEASTĂ DOVADĂ a implicării soțului de la Parchet am să sesizez și eu Consiliul Superior al Magistraturii, rugându-I pe cei de acolo ca să-l premieze pe soțul lui Paciurea pentru că lucrează și duminica după prânz.
Dar și să-l pedepsească pentru că accesează în interes personal baze de date.
Cât despre MISTIFICATOAREA din CV Iulia Florentina Paciurea… am să deschid proces pentru „îndreptarea erorii materiale”, că eu nu pot fi de acord să apară numele editurii mele pe te miri ce și unde, că vrea cineva să se dea mare!
E treaba ei, apoi, cum gestionează povestea cu coordonatoarea plină de sine!
Apoi vedem și cu jignirile pe Facebook, vedem cu intimidarea, vedem cu ERATA pe care n-au vrut a o face de bună voie!
Vedem dacă Izabela Tănasă îmi va mai scrie pe privat – discuție salvată – că ea face cum vrea ea și nu ascultă de nimeni.

Cum își fac unii CV sau ce înseamnă să lucrezi cu amatori
NICIODATĂ nu i-am publicat (a)numitei Iulia-Florentina Paciurea vreo carte!
Dar văd că în CVul ei apare faptul că în anul 2018 i-ar fi apărut o carte la editura mea, Editura eCreator.
NU ESTE ADEVĂRAT!
Singurele ei colaborări - tipărite - cu Editura Ecreator au fost/sunt antologiile „Toamna din suflet” și „Iarna din suflet”.
Deși domnia sa n-a menționat decât una în același CV!
Ceea ce este cu totul și cu totul altceva!
Deci, undeva se șterge, în altă parte se adaugă!
Ceea ce nu este CORECT!
Când am contactat-o pe privat mi-a spus că a încurcat cu altă editură, cu nume asemănător, că e o greșeală a redactorului de carte, că nu i s-a dat cartea pentru a da BT-ul înainte, că e firesc să se facă încurcături, că...
E treaba ei că lucrează cu amatori, dar eu nu accept!
Nu accept așa ceva!
Trist e faptul că minimalizând și nu înțele gravitatea...
O literă adăugată - în acest context - înseamnă altă editură!
Ei i se pare puțin faptul că „e doar o literă în plus”!
O literă în plus înseamnă un alt nume, altă editură sau firmă, o cifră în plus sau alta înseamna alt CNP, deci altă pesoană.
Că tot a ținut morțiș să-mi spună-n privat că soțul ei lucrează la Prchet!
Deci îl aștept să mă intimideze și ancheteze pentru că soția lui a pșublicat un CV neconform cu realitatea, o minciuna, un fals, un neadevăr.
Astfel falsificând o istorie literară!
POVESTEA apare într-o antologie coordonată de Izabela Tanasă, la „Contraste culturale” din Giurgiu.
DECI... aviz amatorilor!
Vedeți cu cine lucrați!
Iulia-Florentina Paciurea îmi spune că i s-a modificat CVul de către coordonatorul - ce pompos sună! - Izabela Tanasă!
PS - dacă toată lumea ar minimaliza astfel de „greseli” n-am mai fi știut acum EXACT că în data de 25 februarie 1866 Mihai Eminescu a debutat în Revista Familia cu poezia „De-aș avea”.
Deci, iată de ce e important să lăsăm în urmă date corecte!
PPS - cer facerea unei ERATE - in carte, nu pe retelele de socializare - ceea ce poate insemna si retragerea actualului tiraj de la autori, biblioteci publice si private, pe banii coordonatorului. In caz contrar se poate cere in instanta „indreptarea erorii materiale”, dar atunci mai costa si avocatii.

  • 1
  • 11
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • CV 1
  • CV 2
  • a
  • b
  • c
  • d
  • d1
  • d2
  • d3
  • d4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu