duminică, 1 august 2021

POEZIA DE DUMINICĂ


Este Sfânta zi de duminică. Intâmplarea face să fie data de 1 august. începutul Postului Adormirii Maicii Domnului. Unii ați fost la sfânta biserică. Alții vă pregătiți pentru a pleca. Doamne ajută la toată lumea. Ce minunat este când te întâlnești cu Cristos! Ce frumos este când poți rosti, cu pace și liniște în suflet, o rugăciune! Ce frumos este când intri în biserica Lui! Nu am cuvinte de a compara aceste minunate și sfințite bucurii. Dar, ce frumos este atunci când poți rosti, cuvântul MULȚUMESC - cu inima plină de dumnnezeire, cu gândul la sfințitoarea rugăciune. Un MULȚUMESC, ne propune, în versuri, poeta Angela Vele, cea care are în curs de pregătire un volum de versuri ... întâiul volum de versuri. Îl așteptăm cu nerăbdare. Doamne ajută. Eu, vă mulțumesc tuturor că existați în viața mea. Mulțumesc, Doamne, pentru toate aceste daruri. Duminică binecuvântată ...



MULȚUMESC
Îmi plânge sufletul în mine,
Când mă gândesc, Isus, la Tine,
Câtă durere, cât amar,
Ai dus, cu Tine, la Calvar.
Ajută-mi, să fiu pocăită,
Ajută-mă, să fiu smerită,
Ajută-mă, să fiu lumină,
Să vadă toți că sunt mai bună!
Cuvintele, sunt prea puține,
Purtările să-mi fie bune,
În suflet să n-am răutate,
În mare să rămână toate.
Te rog, Doamne, fă mereu,
Să știu, să stau, la locul meu,
Îți mulțumesc, Tu, mă asculți,
Îți mulțumesc, Tu, mă ajuți!
N-am cum să-Ți spun, o, Domnul meu,
Dar lacrimi voi avea mereu,
Voi plậnge veșnic, ne-ncetat,
Îți mulțumesc! Tu m-ai iertat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu