miercuri, 12 august 2020

Replica lui Cristi Puiu după atacul imund lansat la adresa sa de CTP : „E chiar grav, săracul de el! Să îl ajute Dumnezeu, să îi dea mintea cea de pe urmă”

După ce Cristian Tudor Popescu l-a pus la stâlpul infamiei pe Cristi Puiu pentru comentariile făcute la TIFF, legate de purtarea măștii și de modul în care reprezentanții puterii îi tratează pe români, regizorul a replicat: „Îmi e milă de el. Să îl ajute Dumnezeu, să îi dea mintea cea de pe urmă”, a declarat Puiu.
 „M-a întrebat cineva dacă am văzut ce a scris C. T. Popescu. Mă uitam și mă gândeam… îmi era milă de el. Săracul om, săracul om, să ajungă el să mă scuipe, să vorbească în felul ăsta de mine… e chiar grav, săracul de el. Doamne ajută, să îl ajute Dumnezeu, să îi dea mintea cea de pe urmă. Ce să zici la asta? Doamne-ferește, bine, scuipă tu! Păi nu o să-i fie lui apoi mai greu cu chestia asta? Nu-și dă seama? E o altă poveste legată de România. O dovadă de lipsă de maturitate care vine din faptul că oamenilor le e atât de greu aici să spună , să își arate recunoștința, și să spună . Asta e foarte greu să vezi. E o formă de capitulare, tu nu mai ai demnitate. Ba nu, demnitatea ta de om stă în asta: în faptul că ești recunoscător și că ai atâta verticalitate încât să recunoști greșeala. Poate asta dă și cumva culoarea asta locală a noastră a românilor care ne apropie de vârsta adolescenței ca nație, de pubertate, când cel mai important lucru din lume ești tu însuți și ceilalți nu există”, comentează Cristi Puiu, conform Mediafax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu