joi, 20 august 2020

Mărturisiri după Tabăra "Petale de Iubire" Sinaia


Dragi prieteni, încă mai trăiesc bucuria, chiar și emoția, TABEREI DE CREAȚIE LITERARĂ ,,PETALE DE IUBIRE", de la SINAIA, ediția 2020. Au fost clipe minunate! Ne-am umplut sufletul de bucurie și de frumos! Regretul este că s-a terminat foarte repede! Oameni, locuri, fapte! Frumos, bucurie, emoție! Într-un cuvânt - BINECUVÂNTARE.
Am ajuns acasă mult mai bogat! Am ajuns, clar, cu bateriile pline de puterea ce mi-ați DĂRUIT-O fiecare, dragi prieteni scriitori. Sunt mult mai bogat și datorită cărților pe care mi le-ați dăruit, sau ni le-am dăruit, unii altora. Deocamdată fac o listă cu volumele primite, dar fac și o promisiune: când îmi va permite timpul, mă voi apuca și de citit, apoi, așa cum știți, voi face fiecărui volum o recenzie ce va apărea în următorul volum personal CONSEMNĂRI LITERARE.
Vă mulțumesc din suflet pentru prietenia Dumneavoastră! Aștept, deja, următoarea întâlnire. Sunteți minunați! Cu prețuire și respect profund...
- PRIN OCHII MEI, Angela DUMBRAVĂ;
- ȘLEFUITORUL DE PERLE, Angela DUMBRAVĂ;
- O ALTFEL DE COPILĂRIE, DAR ESTE A MEA!, Angela DUMBRAVĂ;
- DUNĂRE VALS AL IUBIRII, Olga VĂDUVA;
- PARFUM DE FEMEIE, Daniela VÎLCEANU;
- PE POTECILE GÂNDULUI/SUI SENTIERI DEL PENSIERO (it.), Mioara BACIU;
- PULBERE DE STELE, Cornel PULBERE;
- PE CĂRĂRI DE VIS ȘI DOR, Florentina DANU;
- RAZE DE GÂND, Mioara BACIU;
- DIN AMINTIRILE UNUI GEODEZ, Dumitru SANDU;
- revista SENIORII TULCENI;
- revista DOBROGEA CULTURALĂ;
- antologia PETALE DE IUBIRE, coord. Garofița JIANU, Mioara BACIU și Vasilica MITREA;
- SUNT ARIPĂ ÎNTINSĂ SPRE CER, Ana MIHAIL;
- PELERINAJ ÎN ȚARA SFÂNTĂ, Vasilica MITREA;
- OPERE ȘI AUTORI, vol. 1, Vasilica MITREA;
- O CANDELĂ STINSĂ, Petru GRĂDINARU;
Povestea emoțiilor și a prieteniilor sincere, a continuat la Slănic Moldova. Aici, am fost primiți cu bucurie de către fam. Ticu și Ionica BANDRABUR, de la care am primit, cu dedicație și iscălitură, volumele:
- SENTIMENTE ȘI DEFINIȚII / SENTIMENTS ET DEFINITIONS (fr.) / SENTIMENTI E DEFINIZIONE (it.);
- EU/ IO (it.);
Iubire! Prietenie sinceră! Lucruri minunate! Oameni frumoși! Zi minunată!


                                                                              VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu