duminică, 26 iulie 2020

8 epigrame actuale de Petru-Ioan Gârda


1. (AUTO)IZOLAT LA DOMICILIU
Eu febră n-am - tușesc arar… în fine -
Și n-am nici complicații la plămâni,
Dar am pretins că nu mă simt prea bine,
Să scap de soacra două săptămâni.

2. REVOLTA PACIENTULUI ZERO - CORONAVIRUS
Pot să vină după mine
Și cu trupe antitero,
Să mă burdușească bine,
Dar să nu mă facă "zero"!


3. CIRCUMSTANȚĂ ATENUANTĂ
Îi rog pe cei ce fac ancheta,
Urmând spre-"ncarcerare" ruta,
Să nu fiu dus cu "izoleta",
Că eu deja sunt dus cu pluta.

4. IZOLAȚI LA DOMICILIU
La lucruri rele nu m-aștept
De la această pandemie:
Vecina-i ține, totuși, piept
(Îmi ține uneori și mie).

5. VIRUSUL CA VIRUSUL...
Eu n-o să cumpăr în prostie,
Ca alții, nu fac stocuri mari:
Mai mult decât de pandemie,
Mă tem de hoți și de tâlhari.

6. DE-ALE IZOLĂRII
Amantul soaței, unul chel,
Plimba prin preajmă un cățel;
Eu i-am strigat, din geam, discursul:
Amice dragă, plimbă ursul!

7. VICTIMĂ COLATERALĂ COVID 19
Tușea nevasta repetat
Și-am zis să părăsească zona;
Pe ăla micu l-a luat,
Iar eu sunt izolat cu... bona!

8. IZOLAREA DE COVID ADUCE ȘI AVANTAJE
De când s-a declanșat urgia –
Ce nu va trece iute, sper –
Mă-mpac mai bine cu soția…
Vecinului de palier!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu