marți, 28 iulie 2020

Poezii de Mihai EPLI


Vulcanică fericire

Sunt înlăcrimat
În zadar
Suspin înspre neatinsul Amor...
Prăbuşit în tenebrosul sanctuar -
Plâng,purtând în mine
O strâmtoare de bialean
Printre -
Minuniile sihastre
Agrog trecutul şi viitorul
Împlind prin cuget Universul
Cu suave astre albastre
Oare de ce
În jurul meu plouă?
Nu ştiu
Ancorat în profundă fericire
Sunt fericit azi în totalitate
Lumina albastră atinge cugetul meu -
Un împărat îşi sărbătoreşte ziua de naştere...
Mircea îl cheamă...asta-i vulcanica realitate
Sunt fericit -
Azi-noapte încarcerat
De bucurie împlinit
Lăcrimez în Universul înstelat
Oare
Cad pe al tău chip neînsemnate Astre?
Sunt fericit
Bucurându-mă de titanie
Acum în singurătate -
Scriu corect acest stih
Mulţumindu-ţi că sunt angelizat
Mă-ntreb...oare
Apuc a ta albastră etate?


Ahristih


Solitar Soare sunt azi-noapte suflet selenar
iubind prin melancolie enigma din tine -
lacrima măslinie ce a născut cugetele-mi maritime
...
vulcanul care prin tandru Amor erupe
albastră alinare primesc iubito...acum arar
nostalgie angelică simt când te privesc
ancoră eşti în inima mea ce monoton bate...iar şi iar
Poeme pentru Silvana, amica mea

 Angelică ploaie


Încarcerat în angelica ploaie
Cuget la ale tale
Albastre... acum goale
Lacrimi măslinii purtate
De mine apropiate
În sufletu-mi gol...oare
Titania e a noastră amorezare?


Oare de ce iubesc
Indecis atunci când m-amăgesc
Poate
Sunt azi noapte
De ochii tai circulari...blocat
Involuntar de inima ta ancorat -
Ori,poate sunt tenebrosul titan
În zadar tind spre lumină...taman
De sărutu-ți androgin îmi amintesc

Afrodita îmbrăcată cu o rochie safirie


Zeiţa mea se numeşte Afrodita
Poartă-n ochii ei suavi lumina
Culoarea căpruie
Azi în liniştita noapte
Sulte-mi gol mi-l împle
Cu timpul care a născut
Dragostea unui Titan pierdut
Îmbrăcată în culoarea safirie
Stea căzătoare eşti pentru mine
Te-ai încleştat în inima-mi ce bate
M-ai iubit atunci când plângeam
în zadar întunericul îl ignoram
Acum port în mine lacrima-ţi purpurie -
Afrodita mea eşti atât de departe

                                    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu