joi, 30 iulie 2020

Cea de-a doua ediție a Taberei prieteniei literare „ De amicitiae” s-a încheiat!


Ne-am strâns cu toții la Pensiunea Faur din loc. Petrești, un loc de poveste unde culorile naturii oferă un adevărat spectacol pentru ochi și unde am întâlnit multă omenie. Când oamenii sunt pe masură îmi vine să strig în gura mare și să povestesc la toata lumea că da, se poate și la noi.
Sunt fericită pentru fiecare moment trăit alături de cei prezenți. Dacă ar fi să mă gândesc la definiția prieteniei, aceasta înseamnă o relație afectiva și de cooperare între persoane, ce implică suport reciproc, încredere reciprocă, loialitate, iubire și întelegere, dar și multe alte calități (dorința de bine pentru celălalt, simpatie, onestitate, posibilitatea de confesiune în fața celuilalt, posibilitatea de a cere ajutor în situații de cumpănă, dar și bucurie în prezența celeilalte persoane) care fac ca legătura dintre acele persoane sa fie unică și plină de frumusețe.
Da, o spun cu sinceritate, că toți cei ce au fost prezenți în tabără sunt persoane care atunci când mă prind de mână îmi ating sufletul.
Mulțumesc pentru toate clipele frumoase pe care mi le-au oferit: scriitorului Cornel Udrea ( USR), poetei Emilia Dabu (USR), scriitorului Cornel Nistea ( USR), scriitoarei Vasilica Mitrea ( USLR), poetei Garofita Jianu, poetului Constantin Trita ( USLR), poetei Constanța Tanțy Triță, interpretului Aurel Gita, poetei Ana Podaru ( Anglia), Nicolae Costache ( Anglia), poetei Ionela Flood (Anglia), scriitorului Daniel Onaca ( Suedia), poetului Vasile Bele, poetului Romulus Moldovan, d-lui Ionel Rugea( Mangalia TV), prof. Vasile Burtea, poetului Alin Cucuruzan (USLR), poetului Ovidiu Vasile, Alexandru Găină ( Anglia), istoricului Mihai-Octavian Groza, poetului Dragos Gelu, poetului Nicolae Baltescu ( Chișinău), poetului Viorel Birtu Piraianu, dr. Antonia Birtu Pîrăianu, Rosca Vera (Chișinău), scriitoarei Antonia Bodea (critic literar), poetei Popa Nastasica, poetei Viorica Cazan, poetei Jeni Voina, d-nei Eva Udrea, poetei Doina Bonescu, d-nei Maria Vaida ( critic literar), cantautoarei Corina Ofelia Corpodean, Alexandru Gîță, solistei Berki Ileana și Bandului său, Trupei „ Glasuri de Argint” ( Vulcan), Lidia Dragoș și soțului meu Cristi!.
Sper să nu fi uitat pe cineva. Dacă am făcut-o... rog să mă iertați!
Ne revedem la următoarea ediție!

Foto: GDL
                                                                                   Mariana MOGA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu