A fost cumpărat în 1920 şi a fost împodobit în fiecare an. A supravieţuit multor calamităţi şi, chiar dacă doar banda adezivă şi rugăciunea îl ţin laolaltă, e preferatul Marii Britanii. Cel mai urât brad de Crăciun e gata să-şi facă datoria a 100-a oară.
Frumuseţea şi urâţenia sunt concepte subiective, e drept. De asemenea, mulţi vor susţine că fiecare pom de Crăciun e frumos în felul său. Aceşti optimişti nu au văzut încă bradul lui Kay Ashton din Marea Britanie.
Bradul artificial a fost cumpărat în 1920 de la Woolworths, pentru suma de 2 şilingi. A supravieţuit bombardării Londrei şi a trecut prin 8 mutări, dar ramurile sale se ţin încă bine (cu puţin ajutor cu bandă adezivă). A devenit un fel de glumă în familia lui Kay Ashton, deşi publicul din Marea Britanie practic l-a adoptat, considerându-l o metaforă perfectă a anului 2020.
Oamenii se aşteaptă să le spun că e un obiect de care s-a avut grijă. Nu e aşa: mama obişnuia să-l adune cu tot cu decoraţiuni şi să-l pună undeva în şură, spune Kay Ashton.
Nu e de mirare că bietul brad arată bătut de soartă: după o viaţă atât de aventuroasă de 100 de ani, nici noi nu am arăta mai bine!
Sursă: Mirror.co.uk
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu