vineri, 29 martie 2019

PERSONALITATEA EUROPEANĂ A ANULUI – UN PORTRET

Știu, v-am mai spus-o pe asta… dar Klaus mi se pare că nu citește ce scriu eu, deoarece am văzut ieri cum se „consulta” la Cotroceni cu Florin Bădiță. Am fost impresionată… iată, într-adevăr, un băiat cu care președintele are ce discuta … cei doi intelectuali de marcă sunt convinsă că au avut un schimb de păreri briant!


Cetățeni, cum am ajuns noi aici? Cum de o parte din societatea românească a ajuns să creadă că Florin Bădiță poate fi vreo lumină și vreo floare a societății civile, când el e -veți vedea- de fapt, cel din filmulețul de mai jos? Să nu credeți că , din răutate, am ales o filmare dintr-o zi de-a lui mai proastă, când poate că mâncase o savarină expirată care i-a produs o oarecare stupoare în cotloanele aparatului digestiv, cu precădere în segmentul său inferior, nu… nu… nu… Ăsta e el, în fiecare zi! Acest individ agramat, limitat, gângav, care abia poate lega câteva propoziții – iar acelea, toate, sunt șabloane din arsenalul luptei cu CIUMA ROȘIE-, acest tânăr inept care freacă-ntre măsele „LUPTA CU CORUPȚIA” și-o scuipă din când în când către noi toți , a fost desemnat, de către Euronews și European Business Summit, prin votul online al unor cetățeni ( nu se știe cine au fost aceia) PERSONALITATEA EUROPEANĂ A ANULUI:
„Românul Florin Bădiţă a fondat CORUPȚIA UCIDE, un grup civic care luptă împotriva corupţiei, în urma incendiului din 2015 la clubul de noapte Colectiv, în care au murit 64 de persoane. Campania tânărului în vârstă de 29 de ani a ajutat să pună capăt la decriminalizarea cazurilor de corupţie din România, cu daune totale de mai puţin de 45.000 de euro şi a descoperit mai multe cazuri de fraudă. În acest an, el a fost numit în lista Forbes 30 Under 30 Europe, Law and Policy”.( DIGI 24, 24 mai 2018)
Rămâne doar să-mi explice cineva cum a luptat ăsta cu corupția și ce cazuri de fraudă a putut demasca acest neica-nimeni, care nu știe să facă NIMIC .
Florin Bădiță, ca orice om care gândește puțin dar are senzația că Universul se rotește, fascinat, în jurul personalității sale titanice, adoră să dea interviuri. Iar din interviuri aflăm lucruri interesante despre SPECIA Florin Bădiță, căci SPECIA ăstuia este bine reprezentată în „sistem”. Și, credeți-mă, e o SPECIE a dracului de periculoasă… deoarece EXEMPLARELE care îi aparțin sunt „crescute ” pentru mișcări de stradă și haos.
Dar să-i urmărim „traiectoria”, povestită PAS CU PAS în ADEVĂRUL.ro de către Cristian Delcea , pe 31 decembrie 2015, pe când lumea se pregătea să desfacă șampania noului an:
„Pe Florin Bădiţă l-am întâlnit la începutul acestui an. Organiza o tâmpenie numită «Ziua fără pantaloni la metrou»: nişte hipsteri, băieţi şi fete, s-au lăsat în chiloţi, pe peronul staţiei de metrou Unirii 1, fără vreun scop anume, doar pentru distracţie. A doua zi l-am făcut praf în «Adevărul», cu tot cu evenimentul lui. Pe parcursul anului l-am urmărit cum recidivează: organiza tot felul de chestii pe care le găseam lipsite de sens: «îmbrăţişează un om în faţa Teatrului Naţional»,«rămâi nemişcat pentru un minut în Piaţa Romană»,«priveşte în ochi un străin, vreme de cinci minute, în Parcul Izvor». Penibil! Dar, cu îngăduinţă, l-am tolerat între prietenii mei virtuali.”
Deci, numai activități cretine… Ce pregătea însă Florin Bădiță în spatele acestor activități cretine? Ne dezvăluie narcisistul Florin mai jos, fără să-și dea seama ce spune :
„Noi, de obicei, stăm în cercurile noastre de prieteni. Acolo e confortabil, e bine, e «safe». Dar e naşpa, pentru că în cercul ăsta de prieteni se reciclează aceleaşi idei. Astfel, cercurile de prieteni sunt total neproductive. Prin evenimentele astea distractive ( de tipul mersului în metrou fără pantaloni, n.n.) făcute în stradă aducem împreună oameni din 20-50 de cercuri diferite, oameni care pot să schimbe nişte idei între ei. Şi învaţă să fie împreună în spaţiul public. Asta e o treabă importantă în perspectiva PROTESTELOR“.
Ce? ce? în ce perspectivă călătorea dânsul în chiloți prin metrou? Cumva în intenția de a strânge adepți pentru URMĂTOARELE PROTESTE? Care PROTESTE? Care? Că pe când mergea dânsul în chiloți printre bucureșteni, nu era la orizont nici un COLECTIV în flăcări…
Autorul articolului ne descrie personajul astfel: „Florin Bădiţă e un băiat simplu, a făcut un liceu prost din Bucureşti şi a renunţat la facultate în anul doi. Ca să trăiască, ţăcăne la calculator nişte baze de date pentru o firmă din Cluj. Ceea ce l-a scos din mulţimea de tineri români dezorientaţi a fost voluntariatul. Timp de TREI ANI ( !!!! n.n. ) a fost voluntar LA ZECI ( !!!! n.n.) DE ONG-uri. Astfel a devenit activ social şi a intrat în contact cu MICILE TRUCURI pe care le cunosc activiştii”
Societate civilă, nu-i așa? Da, dar și „voluntar” mai puțin nevinovat din punct de vedere politic, în conformitate cu propria-i mărturisire:
„Am fost voluntar în campania lui Monica Macovei la alegerile prezidențiale din 2014. Așa am fost voluntar și în 2012 în campania lui Nicușor Dan. Cu Monica Macovei mai am și vreo 2 selfie-uri care sunt postate public, bănuiesc că o să apară în spațiu public(…) Și cu Nicușor am niște poze în care apărem împreună. Am organizat protestul de susținere pentru Clotilde Armand.”
Deci, gândacul ăsta de bucătărie vopsit în „activist civic” este PERSONALITATEA EUROPEANĂ A ANULUI? Și are zeci de ONG-uri frecventate în trei ani? Nu vă sună nimic aiurea în cele de mai sus?
Mie îmi sună. Ca el sunt mulți, pregătind prin cotloane umede „revoluții spontane”, buni executanți pentru susținerea unor cauze mâloase, idioți obraznici care te „privesc în ochi , timp de cinci minute în Parcul Izvor” și apoi bifează activitatea în carnețel.
Pe 8 august 2017, convins că pentru personalitatea sa uriașă România e, totuși, un teritoriu ridicol de mic, Florin Bădiță scria pe Facebook:
“Într-un an și șase luni maxim plănuiesc să plec din România, pentru cel puțin un an. Până atunci trebuie să rezolv două aspecte.
1. Să lucrez ca să scap de datoria de 4000 de euro pe care o mai am de plătit, după vizita de studiu din SUA.
2. Să îmi găsesc un proiect EVS, o țară unde să plec și să învăț ceva relevant pentru dorințele mele. Pentru prima parte, dacă vrei sa ajuți cu o sponsorizare, iți voi rămâne recunoscător. Pentru partea a doua, dacă vezi un proiect interesant, care crezi că mi s-ar potrivi, dă mesaj.”
Mi se pare și milog și putoare, din moment ce întreabă dacă „Muieți-s posmagii? ” – adică să-i caute altcineva un proiect care să-i placă și lui!
………………………………………………………………………
EPILOG : Pot să mă întreb, în 2019 , de ce mama dracului, în continuare, Monica Macovei pare că ar conduce, din vizuina ei puturoasă, România?
Autor: Luminița Arhire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu