”În procedura de evaluare au fost pași și termene de
respectat, necesare pentru a asigura accesul tuturor operatorilor economici la
procedura de achiziție. Au fost
respectate toate termenele de evaluare și
au fost realizate comunicări către toți
ofertanții, procedură care s-a întins
pe parcursul a patru luni. Este vorba despre șase
loturi scoase la licitație și au fost mai mulți ofertanți pe fiecare
lot, procedura trecând prin mai multe faze de evaluare, unde timpii de așteptare au fost impuși de lege. Mai mult, întreaga procedură a fost verificată și validată de ANAP (Autoritatea Națională de Achiziții Publice), deoarece în situația
în care nu se obținea acordul de
conformitate pe fiecare etapă în parte exista riscul ca, la un moment dat,
licitația să fie reluată. Consiliul
Județean Maramureș a respectat în totalitate timpii impuși de lege iar pentru loturile unde nu au
existat contestații după deschiderea
ofertelor, procedura de atribuire a contractelor subsecvente se realizează în
aceste zile”, arată reprezentanții CJ
Maramureș.
Din cele 6 loturi, Lotul 1 pe lapte, Lotul 2 pe mere și Loturile 3 – 6 pe corn și biscuiți,
cinci loturi au fost finalizate, câștigătorii
urmând să fie invitați la Consiliul
Județean Maramureș pentru a semna contractele care vor fi
valabile până la data de 15 iunie 2019. Deoarece Lotul 2, care prevede
distribuirea merelor în întregul județ
a fost contestat, acest fapt va aduce întârzieri de cel puțin o lună de zile în acordarea fructelor în școli și
grădinițe. Timp de trei zile pe
săptămână, luni, marți și miercuri, preșcolarii și elevii vor
beneficia de lapte UHT și corn, în timp
ce joi și vineri vor primi doar biscuiți. Conform programului, biscuiții urmau să fie însoțiți de măr, însă acesta
va fi distribuit doar la finalizarea contestației
înregistrate.
MaraMedia
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu