Povestea asta cu spațiile comerciale de la metrou este cusuta grav cu ata albă și face parte din aceeași poveste cu vânzarea și falimentarea afacerilor românești și înlocuirea lor cu corporațiile.
Ideea desfintarii spațiilor comerciale de la metrou este ca sunt neigienice și nu asigura siguranța. Plăcintăriile, câțiva comercianți care vând o cosmetica, banane și un ciorap și încă trei automate de cafea brusc au devenit amenintare pentru igiena și siguranța la incendii deși astea funcționează de 30 de ani.
Ideea e ca aceste mici afaceri românești trebuie omorâte și înlocuite cu câteva biznisuri corporatiste. Mc Donalds, KFC, Subway și încă câțiva vagabonzi care vând mâncare care nu se strica niciodată trebuie sa primească loc de frunte pentru ca se știe numai corporația poate asigura și igiena și standardele de protecție la incendiu.
Sigur ca in acest context nu observa nimeni cum iau foc spitalele cu tot cu pacienți in ele și nu se mai preocupa nimeni de vreun standard. Pana una-alta in subsol la metrou nu a luat foc nicio gogoșerie deci nu prea înțeleg ce e de fapt mai sigur.
In aceeași idee, tot centrul vechi este o ruina pe verticala dar nici asta nu pare sa îngrijoreze pe careva, nici sobolania, nici clădirile părăsite și nici mizeria. De acolo s-au retras vreo câțiva dar problemele de siguranța nu au fost rezolvate. S-a mai dat câte o găleata de vinarom pe niște clădiri și gata.
Deci nu va mai îmbătați cu apa rece ca autoritățile sunt preocupate de ceva când ele sunt preocupate de cu totul alte șmenuri sub umbrela covid.
Autor: Magdalena Radu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu