marți, 28 iunie 2022

Dorel Vișan la 85 de ani dă de pământ cu trendul mondial: „Dacă ești însurat de 40 de ani cu aceeași femeie și ai copii, ești un tantălău!”

 


Actorul Dorel Vișan la 85 de ani se revoltă împotriva trendului mondial care merge înspre dispariția căsătoriilor sau a sentimentului de patriotism. Vișan spune că toți cei care mai trăiesc ca pe vremuri sunt considerați desueți și criticați pentru opțiunile lor. Mai mult, Vișan spune că naționalismul a ajuns să fie asimilat xenofobiei.

„Pot să spun observația mea că s-a întors mașina lumii. Noi nu mai avem practică marilor virtuți. Tot ce a fost odată virtute și merit a devenit astăzi defect. Tot ce a fost defect a devenit virtute și merit. Acum dacă te naști alb poți să fii rasist, dacă ai patru copii cu aceiași femeie și ai trăit cu ea 40 de ani, astăzi ești un tăntălău depășit. Dacă ai fost crescut de familie într-o rigoare și mulțumești părinților, astăzi ești un fel de torționar de copii, împotriva creșterii armonioase a copiilor liberi. S-au schimbat lucrurile. Dacă eu sunt mândru de identitatea mea românească, și de valorile acestui neam, eu devin un fel de xenofob, un naționalist şovin. Aș da și alte exemple, dar pe urmă am alte și alte defecte. Această este mașina lumii și noi mergem cu ea înapoi”, a spus marele artist la o emisiune TV.

Sursa: NapocaNews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu