luni, 29 iulie 2024

David Popovici a câștigat prima medalie de aur la J.O. din Franța 2024!

                         Lacrimile fericirii! Sunt un băiat obișnuit care înoată repede...

David Popovici (19 ani) e CAMPION OLIMPIC! Românul a câștigat proba de 200 m liber și a cucerit medalia de AUR la JO de la Paris!

Marele campion era extrem de emoționat și a spus că este foarte bucuros pentru că a făcut fericită o țară întreagă.
”Mă bucur pentru că am luptat până la final. Este un rezultat mare, este o realizare imensă. O să mă bucur după acest succes. În primul rând, este o mare realizare pentru mine. Mă bucur că țara m-a urmărit.
Au fost atât de mulți români și în tribune, părinții mei și sunt fericit că au urmărit și ei această cursă. Mă bucur pentru că am asistat împreună la acest succes”, a spus, cu vocea gâtuită de emoție, Popovici la final, pentru TVR Sport.
De fapt, Popovici și-a cerut și scuze pentru starea sa emoțională.
„Sunt un băiat care înot mai repede. Îmi cer scuze pentru emoțiile mele. Sunt un băiat obișnuit, care înoată repede”, a mai spus campionul olimpic.

Cristi SOMEȘAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu