joi, 21 ianuarie 2021

Mi-a spus…

 



1.Mi-a spus o rândunică

veselă

mică frumușică

că viața mea-i

o primăvară

2.Mi-a spus cireșu-n

floare

că ceea ce

mă doare

e timpul

din valea interioară

3.Mi-a spus o floare

dăruită

din inimă

acum primită

 efemerul

e aici

și în suflet

să nu ai

un arici

4.Mi-a spus copacul

cel măreț

că visele

nu au un preț

că ele urcă

până sus

ajung la nori

și la apus

pot muri

dacă nu

le știi

5.Caleașca prințului

sosea

și o prințesă-l

aștepta

cu gânduri line

multe flori

până-n

zori

6.Sosi el prințul

în sfârșit

cel ales

mult așteptat

dar în zori

se trezi din

somnul său

într-un gol

imens

totul șters

7.Panoramă aridă

furtună de nisip

valuri albăstrii

lovesc un crater

Vera Rubin Ridge V R R

o rază de lumină

pe Marte

Prof. OLIMPIA MUREȘAN, ASOCIAȚIA SCRIITORILOR, BAIA MARE, MARAMUREȘ,ULMENI,2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu