joi, 14 ianuarie 2021

VITAL: Recomandări pentru sezonul rece – protejați instalațiile de apă!


 Conform atenționărilor meteorologice, în perioada următoare temperaturile vor coborî mult sub limita de îngheț.

Societatea VITAL S.A. recomandă utilizatorilor să ia toate măsurile necesare pentru preîntâmpinarea problemelor legate de riscul de îngheț al instalațiilor și amenajărilor aferente alimentării cu apă.

Pentru a evita neplăcerile cauzate de problemele de îngheț a instalațiilor de alimentare cu apă, venim în întâmpinarea utilizatorilor noștri cu câteva recomandări tehnice:

  • blocați accesul aerului rece în subsoluri, casele de scară si incintele pe unde trec instalaţiile,  montați geamuri acolo unde ele lipsesc și țineți ușile incintelor închise;
  • izolați conductele cu materiale izolatoare (polistiren, vată minerală sau orice alt material izolant);
  • nu acţionați asupra apometrelor dacă sunt înghețate, nu încercaţi să le dezghetaţi singuri, anunţaţi S.C. VITAL S.A.;
  • nu folosiţi focul sau apa fierbinte pentru dezgheţarea conductelor, eventual încercați să le dezgheţaţi cu apă căldă;
  • în cazurile în care se constată lipsa capacelor la căminele de apometre vă solicităm să anunțați societatea VITAL S.A.;
  • pentru problemele majore apărute şi dacă nu reuşiţi să dezghetaţi conductele interioare apelaţi la serviciile societății noastre.

Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, utilizatorii au obligația:

Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, utilizatorii au obligația:

(2) să ia toate măsurile necesare pentru asigurarea protecției și integrității fizice a căminului de apometru, a contorului/aparatului de măsură de apă și a vanelor ce echipează branșamentul, dacă acestea se află pe proprietatea sa.

(3) Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina acestuia.

Utilizatorii pot semnala problemele legate de funcţionarea apometrelor sau a serviciului de alimentare cu apă și canalizare la dispeceratul societății, la numerele de telefon: 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372/752661.

Vital S.A.vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu