Evaluarea activității manageriale desfășurate de directorii și directorii adjuncți din unitățile de învățământ de stat este realizată de către o comisie de evaluare, organizată pe subcomisii, constituită la nivelul Inspectoratului Școlar, prin decizie a inspectorului școlar general.
Evaluarea se declanșează prin autoevaluare și se finalizează
prin acordarea unui calificativ anual sau pentru perioada aferentă exercitării
funcției de conducere. Pentru evaluarea activității manageriale, perioada
minimă de ocupare a funcției de conducere este de 90 de zile calendaristice.
Comisia județeană de evaluare are în evidențe 273 de
cadre didactice care au îndeplinit funcție de director sau director adjunct pe
o durată de cel puțin 90 de zile în acest an școlar.
Punctajul pe care trebuie să-l îndeplinească fiecare
director sau director adjunct pentru a primi calificativul satisfăcător este
între 60-69,99 puncte. Pentru calificativul bine sunt necesare între 70- 84,99
puncte iar pentru calificativul foarte bine peste 85 de puncte până la 100.
În situația acordării la evaluarea anuală a
calificativului “nesatisfăcător” unui director/director adjunct, acesta este
eliberat din funcție și îi încetează de drept contractul de management
educațional încheiat cu inspectorul școlar general/ministrul educației
naționale.
Persoana care a primit calificativul anual
“nesatisfăcător” nu va fi numită prin detașare în interesul învățământului în
funcția de director/director adjunct.
GDL
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu