marți, 21 iunie 2022

Poesis - Ina Dumitrescu


 ,,Împreună "

Îmi esti poveste sub peniță,
Eu... doar un număr fără soț.
Și oare cum e cu putință
Să fii și victimă și hoț?
............................................
Eu mă jucam cu puritatea,
Tu, cu surâsuri persiflate...
Și-ncet ne despărțea dreptatea
Și detonam în noi păcate.
Eu sus legam cu pansamente
S-acopăr tâmplele încinse,
Tu gol de-atingeri imperfecte
Trăgeai fermoarul peste vise.
Ți-am pus pe urme pașii mei
Ca un blestem ițit de iele,
Iar licuricii transformați în zei
Să-ți fie far sau stinse stele.
Tu nu suporti tăcerea gri,
Eu nu suport să țipi la mine...
Că te-am iubit... deja o știi,
Tu... te-ai iubit numai pe tine!
Ți-s înger printre mii de demoni
Și ochii mei te ard în suflet,
Dar tot vrei cu năduf să-mi semeni
În minte sâmburii de plânset.
..................................................
Și tot ce noi ne-am spus vreodată
Se-neacă-ntr-un pahar cu gin...
Povestea noastră-i terminată!
Trăim frumos în alt destin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu