marți, 23 iulie 2024

Declarație de presă PNL Maramureș


PNL Maramureş
rămâne fidel misiunii de a genera dezvoltare și bunăstare în Maramureș. Cu mai mult curaj, la fel de hotărâtă și transparentă, echipa liberală va continua să pună Maramureșul pe drumul dezvoltării.
În cadrul ședinței Biroului Politic Județean al PNL Maramureș care a avut loc astăzi am analizat rezultatele obținute la alegerile locale din 9 iunie 2024 și am luat câteva decizii politice pentru perioada imediat următoare. Am înregistrat și pierderi în aceste alegeri, dar am și câștigat. Avem 9 primării în plus, în total 32 de primari #liberali care vor dezvolta pe mai departe comunități importante din Maramureș.
Cu peste 30% din voturile liber exprimate am reconfirmat încrederea pe care ne-o acordați, poziționându-ne printre cele mai performante organizații liberale din țară, fapt care ne onorează și ne dă forța necesară pentru a continua planurile noastre pentru #dezvoltarea Maramureșului. Dragi maramureșeni, în numele meu și al colegilor mei liberali, vă mulțumesc din suflet pentru susținere și încredere!
În plan organizatoric, astăzi s-au înregistrat două demisii de onoare: Călin Bota, președintele PNL Baia Mare și Daniela Onița-Ivașcu, președintele PNL Sighetu Marmației. Sunt recunoscător pentru contribuția lor și sunt convins că vor continua să sprijine echipa liberală. Lazar Doru-Alexandru a fost desemnat președinte interimar la Baia Mare, iar pentru Sighetu Marmației urmează să luăm în curând o decizie. Gabriel Bogdan Ștețco a fost ales vicepreședinte pentru comunicare și purtător de cuvânt al organizației PNL Maramureș.
Pentru a construi majorități solide și implicate în dezvoltarea comunităților maramureșene, am stabilit #echipa de negociere care va purta discuții cu toate formațiunile politice reprezentate în Consiliul Județean și consiliile locale. Sunt onorat să formez această echipă alături de prim-vicepreședinții partidului și patru primari liberali, toți dedicați negocierii în beneficiul maramureșenilor și al județului nostru! Totul pentru maramureșeni și pentru Maramureș!

Ionel Bogdan

Președintele PNL Maramureș 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu