marți, 2 iulie 2024

România – Olanda 0 : 3 la Euro 2024

 

Naționala României a fost învinsă, marți, 2 iulie, de Olanda, scor 0-3 (0-1), în „optimile” Euro 2024 și părăsește competiția din Germania. Meciul, încrâncenat, a fost decis de reușitele lui Gakpo (20) și Malen (83 și 90+3). Curaj, România! Mulțumim tricolori! Până la urmă atât s-a putut. Ne-am arătat limitele dar și valoarea actuală. Cu echipele de seama noastră am făcut egal, cu Ucraina ne-am autodepășit iar cu Belgia și Olanda am pierdut, cu ultima cu scor de neprezentare. Singurul lucru pozitiv este faptul că am acumulat experiență fotbalistică, majoritatea fotbaliștilor românii fiind la prima experiență de acest fel. Și ar mai fi ceva deosebit de important, apropierea publicului de „generația de suflet”. În fapt, microbiștii români, cu mici excepții, au fost de nota 11!

Cristi SOMEȘAN



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu