joi, 9 iunie 2022

AU ÎNFLORIT MACII...

Au înflorit macii în culoarea sângelui,

aș vrea să fug din mine
să mă prindă umbra dintr-o iubire...
au înflorit macii... au înflorit...
am îmbrăcat cu rouă lacrima unui zbor de vultur...
Lacrima rămasă umbră
s-a topit de dorul unui
răsărit de vânt...
Doar stânca mi-a răspuns
cu tăcerea unui val
dintr-o pictură de umbră,
Au înflorit macii în culoarea sângelui...
Au înflorit macii pe câmpul
plin de rouă înveșnicită în primăvara unei tăceri,
Mi-au răspuns culorile dintr-o pictură
nud - îmbrăcată doar cu tăcerea unui vis...
Azi, am pus în poartă dor la vânzare,
iar clipele de răsfăț dintr-un zbor de vultur
le-am trimis în concediu
pe un val împreună cu adierea unei iubiri...
Aflat în umbra unei lacrimi de nor
am vrut să cumpăr durerea
unei priviri dintr-o patimă de Fecioară...
Nu am avut atâția bani!
Am să pun la amanet așteptările
dintr-o pictură și o lacrimă de rouă...
au înflorit macii...
au înflorit macii în culoarea sângelui,
eu singur număr picurii de rouă,
mă simt un străin în mine...
Gând! Vis! Uitare! Au înflorit macii...

Vasile BELE
(Chiuzbaia, 6 iunie 2020)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu